MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, March 7, 2010

order from afida

wah..ni 1st time kek aku di order blogger..hehe..tahun lepas ada 2 orang blogger penah order kuih sarang semut orgnye kak heze & eli tp kek ni blom penah ada blogger order selalu kengkawan je jadi regular customer.

ni penangan blogger's gathering aritu la...aku bawa kek coklat (bagus gak idea bawa kek ni kan, leh promosi kekekekek...)tp tu la mcm aku penah ckp aku bukan wat biz besar2 mula2 aku blaja wat kek ni sebab amrul suka makan, pastu tiap2 thn ari raya or apa2 majlis aku mest buat kek ni so kengkawan yg biasa dtg umah ckp sedap & diorang nk order...dari situ la start aku amik order secara kecik2 aje...tp selalunye time raya la yg paling banyak orang order.

so semalam AFIDAH dtg umah amik kek.pandai dia cari umah aku tau2 dah ada depan umah je..heheh..tq fida sudi beli kek saya yg xseberapa tu....lenkali nk order calling2 je ok..(sanggup fida tak makan katanya, nak makan kek aku heheheh...)

cek coklat aku yang tak seberapa..
afida yang dukung baby tu klw dari pandangan korang sebelah kiri aku oh yea...aku ni cite skit psl kek ni, klw korang nak tau ANAKANDA SULTAN JOHOR, TENGKU TEMENGGONG, TENGKU IDRIS juga dah santap kek aku ni tau.amrul & tengku sama tempat koje...itu ari amrul bw kek ni g koje & tengku pun makan (tp xde pape komen from tengku pasal katanye tengku ni tak banyak ckp, diam je...eheheh...)ada la aku tgk dlm nset amrul gambo dia ngan tengku tp xbrani la aku publish sini hehe....nk tgk gambo tengku search je kat tenet..heee...

xde amik gambo ngan fida, psl battery kamera kong time tu sebok amik gambo mandi2 petang tu, lgpun muka aku mcm xsiap je sogan nk publish kt blog hehehehe....

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Fiza Nordin said... [Reply to comment]

waaaa ini olang sudah bikin bisnes...caiyok!!!

mama tisya said... [Reply to comment]

wah dh siap kek afidah ye..tk snap ke gmbr time die dtg amik

wah2 anak raja dh mkn kek coklat nana..lps ni sure up harga...ehhehe

Ena said... [Reply to comment]

wawawawawa... nak jugaaaakkkkk tu nana.. meleleh dah tgk nie.. eheheheh..

Nana said... [Reply to comment]

kak fiza-ala kak..kecik2 je..hehe malu lah..akk lg otai

Nana said... [Reply to comment]

eryn-muka kita berminyak la time tu kena plak camera battery kong, nset plak tertinggal kat atas

heheh harga ttp sama...walpon dah di santap anak raja hehehe

Nana said... [Reply to comment]

ena-nak meh la order eheheheh

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

kalau dekat nak gak order ni...

zura@iwan said... [Reply to comment]

tahniah2 semoga btmbh nnti biz kek ko nie...

firahadifa said... [Reply to comment]

huhu. cedap... tengah malam tu my brother n my cousin nengok football night show .. lapar .. habis separuh kek diorang makan!..

pasni of course nk order lagik!!

Nana said... [Reply to comment]

ayu-ala..sian dia hehe nk pos kang hancur jadi debu plak kek i nih kekekke

Nana said... [Reply to comment]

zura-tq...xsia2 kan dari hobi jadi side income hehe

Nana said... [Reply to comment]

afida-tq..sudi beli hehehe...lenkali nk oder calling2 aje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...