MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, March 15, 2010

setelah seminggu...

hai kengkawan..akhirnya setelah 2 ari aku mengigihkan diri menjoin contest & giveaway, arini stop skejap psl contest & GA hehehe...

ok ni aku nk cite kisah ari jumaat lepas, yang mana setelah seminggu aku bawa kete dengan roadtax mati..akhirnya roadtax dah pun slamat smpai depan pintu umah.hehe..selamba badak je bawa kete g keje, roadtax mati 5.3 aritu, amrul dah pesan jangan bawa kete g jauh2 g balik keje je (dekat je umah ngan opis 15 minit)

tu pun aku risau gak tu takut2 bertembung ngan abg polis..ha mati aku...tp dalam ati dah fikir dah strategi nk goda abg polis..kekekeke...nasib baik xde roadblock kan sepanjang aku g keje xde roadtax tu ehehehe...

ni la dia nye klw duk berjauhan ngan en.somi kan....dah tu dia kat sana aku kat sini, aku mmg malas nk uruskan menda2 alah roadtax ni, aku serah kt dia je..keje aku bawa kete je yg lain2 aku xamik tau..kekekek....

so pasni dah bole g jauh2 la seminggu tahan kaki xbole jalan jauh2 kekeke.....

14 ribu orang memberikan idea bernas:

SyaNa said... [Reply to comment]

sama la wey..aku pn tak koser nk pk benda2 ni
yg aku tau tekan pedal jln terus..hahaa

[-suziey-] said... [Reply to comment]

hahah ala seminggu je..ekeek:D kalu xtau mmg berani kalu tau mula la gelabah..lenkali buat2 xtau..ekek:D

Ena said... [Reply to comment]

ekekekkeke..

ok lah dah settle kan!.. ;P

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

wei..same lah kiter...tak kosa nak pk semua2 ni.....ekekek..

momguess said... [Reply to comment]

hebat ko bwk kete xde roadtx erk

~ana~ said... [Reply to comment]

dahsyat nana..bw keta xde road tax..tp kita pun pernah mcm tu..gara2 terlupa...kereta husband lg la...6 bln road tax mati gara2 lupa..seb baik jarang2 bw keta dia..hu3x..

Nana said... [Reply to comment]

syana-hehehe dah nama pompuan kan weh...xkose nk amik tau menda2 gini hehehe

Nana said... [Reply to comment]

suziey-ahh btol tu klw xtau mmg relax je...penah la dulu tak pasan rtax mati dekat sbulan bw kete hehehe....muke penuh dengan konpiden je bw kete

Nana said... [Reply to comment]

ena-hehe..tu la akhirnya bole bawa kete secara halal ats jalan dah bayo ekkeke

Nana said... [Reply to comment]

ayu-tu la nye kita tau bawa aje..nk isi2 angin, air tu seme tunggu amrul buat hehe

Nana said... [Reply to comment]

kak ina-hehehe hebat ek..skali kena tahan ngan abg misai...sedia je la 300 hengget kekekkee

Nana said... [Reply to comment]

ana-dulu pun penah gak terlupa heheh....yang ni bukan terlupa tapi saje2 wat lupe hehehe

mama_umar said... [Reply to comment]

ni kes aku thn lepasler,3 bulan xde rodtax xsedor,lepas sedor trus gigil nk bwk kete,hehehe

Nana said... [Reply to comment]

zt-kes aku ni bukan xsedor, sedor tp wat2 xsedor kekeke dah tu seme nk suh amrul yg buat lambat la skit sampainye dah tuan punye badan xde sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...