MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, March 21, 2010

sleeping cutie contest

nak join klik sini

damia yang hujung sekali tu sebelah aku
Nama anak : Nurul Damia Amnan Bt Mohammad Amrul Fazlee
Tarikh lahir: 13 April 2008

Nurul damia nama diberi

Anugerah allah tiada tandingi

Ibu berdoa setiap hari

Jadi anak yang solehah satu hari nanti


*************************************************************
gambar selingan, bukan untuk contest yea...
gambar ni nak menerangkan situasi kt atas tu kekeke...ni la kisahnye....lepas abes kenduri kawen ktorg g mandi kat air terjun sungai pandan, kat kuantan,lepas tu perut dah lapar, ktorg pegi singgah lagi sekali umah orang kawen makan kali ke-2 kekekek...ala..pantin lelaki skuad amrul...xkisah la.. & xde la malu sebab makan 2x lgpun kami kan rombongan datang dari jauh (ada yg datang dari Kluang, aku plak dtg dari KL)
pastu seme yg bawa anak2 tu seme ank2 tido...sebab kepenatan mandi air terjun heheh comei je tgk 3 orang berderet tido.juaranya damia sebab seme budak2 dah bangun damia last skali bangun hehehe...

anak2 & ibu masing

1 ribu orang memberikan idea bernas:

PapaMama Zakwan said... [Reply to comment]

salam
mamazakwan dtg menterjah :P
thanks n gud lux ek! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...