MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, March 29, 2010

tipah tertipu!!

Ari sabtu tgh2 belek paper metro tgk2 ada iklan branded sale kat sungai wang.wah! tgk brand2 seme bez2 mcm Guess,Calvin Klien, Zara, Mng banyak la…aku pun eksited gile..ye la..kata dah gaji kan..harus la soping.aku pun ajk la adik aku g sungai wang nek moto.malas aku nk bawa kete, tau2 je la jalan kt area bukit bintang tu mcm mana jem manjang bencik sunggoh

Sampai2 je kt tmpt sale serius aku rasa nk bakar je kedai tu…baju seme burok2 ala2 baju kat kedai bundle. Dah la baju nye kaler seme seoson2 layak dibuat kain lap kaki je..ade ke macam itu yang dia iklan beria dlm paper?puas aku cari baju2 jenama seme hampeh! Ada pun brand levis aje jeans RM79.90 tu je la yang branded aku tgk.gile penipun kan! Pandai ko nak pancing orang datang letak brand hebat2 sekali tgk..brand ntah hape2 ntah bengong btol

Nasib baik la aku g sungai wang ngan adik lelaki aku, dia bawa moto, klw aku g naik kete serius mmg tak berbaloi pegi sana, dah la parking mahal, jalan jem seme…huh! Balik sg wang, nk pujuk hati yang lara..aku pun pegi la JJ Au2 nk soping…lagi sekali..hampeh puas aku ronda 2 jam ½ xjumpe satu pun baju yg berkenan di hati.

tgk tu kemain iklan brand guess, zara, sekali pegi hampeh penipu!

naseb baik aku pegi nek moto tgk la jem gile nk masuk depan sg.wang tuNk sejukkan hati yg membara last aku ajk adik aku makan kt johneys, dah kenyang perut kan ilang rasa sakit ati hahha..nak tambah lega lagi sakit ati aku, singgah beli 3 ktol Alien kt Big Apple.haih…gaji dah kuar..baju xsoping lagi ni…en.amrul..bila awk nak balik?bawa saya g soping kat Berjaya Times Square.aku suka bli baju kt sana banyak pilihan.
gambo aku?nan ado..sebab ati panas..xde mood nk amik gambo

22 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

gmbr je ek tkde citer...tension sebab tertipu ek..sbr2 tp sure ilang tension cz dpt alien and johnny's...p berdua ngan damia je ke??

ita cutevirus said... [Reply to comment]

biaser la nana... ita pon penah kene camni.. kite punyer la beria² pegi... last² hampes...

hancur hatiku.....
mengenang dikau...
menjadi keping²....

mama tisya said... [Reply to comment]

nk komen lg sebab dh ada citer..td tkde...pantas tul aku komen...hehehehe


nasibaik p naik motor...kalo naik kete mmg tk berbaloi2..sana mmg jem dh la parking mhl...mmg tk suka tul p sana..kalo p pn sebab hubbyku nk p cr brg2 komputer kt imbi tu,kalo tk,mmg tk jejak ke sana la...

tkpe2 2 april ada jcard fiesta..sila abiskn duit gaji kt sana..ehehhehe

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

nan
ayu pls jualan branded ni mmg dah selalu terkena
nasib baik bukan kak shopping
klu nak gi tmpat tu
tnyer member yg terdekat dok area situ n tnyer.
tpi selalunyer klu depa bgthu sekian - sekian thulah either mmg betul - betul real or scam.

Ena said... [Reply to comment]

Ada gak tgk iklan tu.. tp tu la mood nak soping x dekk lagi.. ntahh maner tah ilang.. hu3x.. nasib baik la kan.. klu tak mesti haru gak camtu..

b.O.n.d.a said... [Reply to comment]

cisss...macam2 cara laaa dOrang nak putar belit ni kan???

sabOr ye nana, rasanya lepas makan Alien tu jiwa kO tenang skit tak?..heheh

Afne said... [Reply to comment]

adooii penat je kan meredah jln kt sana tau la jam dgn kereta byk tu..

ita cutevirus said... [Reply to comment]

lupe plak..

nana, nanti amek award dari ita ek... huhuhu..

mama_umar said... [Reply to comment]

dahla hari panas,tambah hati panas plak,hehehehe

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

sabo nana .. mmg trick dorg buat gitu skrg nie kot .. pernh gak terkena .. moralnya .. kena hati2 kan .. penat jer dah pegi sana tp hanmpeh jer brg2

Hezesuze said... [Reply to comment]

hehehehe sabo jeler nana oii...

Nana said... [Reply to comment]

ita-mgm selalu gak g sale yg ada iklan kt paper2 ni selalu nye mmg ok la..nak2 warehouse sale mgm bebaloi la..
sakit ati kan..kita dah beria2 tgk mcm hampeh

Nana said... [Reply to comment]

eryn-mmg situ jem jalannye amrul mmg suka ajk g sana nak2 times square.sungai wang tu bez nk soping sm gak mcm time square banyak pilihan nak2 kasut.
harus terjah JJ jumaat ni hehehe

Nana said... [Reply to comment]

ayu-tu la...selalunye pegi sale2 yg advertise dlm paper ni mmg tanya kengkawan,dah nk terkena kan..ehehhe

Nana said... [Reply to comment]

ena-huh! nasib baik tak pegi kan, klw tak jadi mcm saya rs nk bakar je kedai tu hee

Nana said... [Reply to comment]

bonda-haih..mmg sakit ditipu mcm ni.patut arr tgk org tak ramai kt sale tu baju burok xlayak bk buat jual pon
hehe nsb baik la ada alien tu

Nana said... [Reply to comment]

afne-nasib baik xbawa kete..adik yg bawa moto hahah xde la penat kita duduk aje

Nana said... [Reply to comment]

zt-hah tau xpe..aku ngan pakai tshirt lengan pendek panas nk tbako nek moto
smpai2 tgk bj mcm itu..lg la bikin tambah panazz

Nana said... [Reply to comment]

diana-yela pasni harus hati2 harus refer kat kengkawan yg kaki soping hehe

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-kita beria2 la bawa duit nk soping hampeh tol...nsb baik byk baju lawa2 kt sg wang tu nk balik sempat gak rembat 1 hehe

CaMaRPuTiH said... [Reply to comment]

last yer aku hantu warehouse sale tp this yr satu whouse pun aku x pandang. maybe sbb serik kot. lgpun bila pergi jarang dpt apa yg berkenan di hati.

nana, ko gi shopping bj kat BTS kat kedai apa? aku x pernah jmp bj yg aku berkenan. asyikla main rembat je asal ada. pakai sekali dah x pakai2.

ajar la aku shopping...!!!!

Nana said... [Reply to comment]

aisyah-kalau kt BTS tu kan kau pegi je mana2 kedai situ mgm banyak pilihan & yg penting murah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...