MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, March 12, 2010

tq MAK!!

aihh!! entry psl jeruk lagi??hahahaah...........

MIL aku kan datang dari penang semalam amik result SPM adik kembar amrul, then diorang tido umah adik amrul kt cheras nun, tadi on the way nk balik penang MIL call ckp nk anta jeruk dia bli kat penang utk aku...

ni baru je dpt jeruk ni,susah payah diorang dtg opis aku anta jeruk...hehe..tq..mak...aih..ari2 makan jeruk ni mau cirit aku sat lagi hahaha...dah lama tadi aku br post entry psl jeruk kedondong yg mak aku buat, ni dpt lak lg jeruk MIL bg, ada gak kedondong tu hehehe...pas bg jeruk ni tadi depa dah gerak blk penang.semoga slamat sampai semenye...

jauh datang jeruk ni...
mangga ni paling sedap (tengah kunyah2 ni ehhehehe)
jambu
kedondong
ha..ni paling sinonim ngan penang, buah pala..
aku dah kendurikan jeruk2 ni seme kt opis.berebut budak2 makan hehehe..rezki korang la dpt mkn jeruk di ari jumaat

36 ribu orang memberikan idea bernas:

firahadifa said... [Reply to comment]

alahaiiiii. sedapnya jeruk!

zh-ena said... [Reply to comment]

kecur air liur ena tgk jeruk2 nie semua

Afne said... [Reply to comment]

tidaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkk trs terasa ngilu lidah gusi.

mama tisya said... [Reply to comment]

uiks...sedap nye jeruk2 tu...kita kalo p penang sure borong jeruk salak & mangga byk2..yg lain2 tk brp suka...ehhehe

Ayu Jaffar said... [Reply to comment]

pehhhh sedap giler... kecur air liur!

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

nana
ko mmg melampau tau.
dari ko buat n3 jeruk - jeruk ni..
meh bg aku sebungkus..
eei..
geram aku nengok jeruk - jeruk tu..
aishh..
meleleh!!

azleyana said... [Reply to comment]

nana meh anta skit kat ofis aku..anta yang jeruk mangga tuh k..

** atie + farid + aisyah ** said... [Reply to comment]

oh nooooooooooooo..... sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

wantie said... [Reply to comment]

leleh nya aku tengok jeruk ni... rasa rasanya balik kerja nanti aku nak pi beli la...

kalau aku kat sini suka beli kat Sungai Ara, sebab jeruk dia tak batuk. sodap tau

iz-AnN عبداللطيف said... [Reply to comment]

ehem...ehem...ko ngidam ke mek???

ita cutevirus said... [Reply to comment]

nana,

tgk je jeruk tu... terliur den.. aduyai...

Echa said... [Reply to comment]

ishhh.sedapnya nana.. jeruk mangga menggugat iman laaa.. ni ada pape ke ni.. banyak nyeeee jeruk.. hehehehhe

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

melelehdah air liur ni...cam ader makna jer MIL suruh makan jeruk banyak2 tu....

Nana said... [Reply to comment]

afida-suka gak ek?hehehe

Nana said... [Reply to comment]

ena-harus g carik kt pasar malam ok..ehehe

Nana said... [Reply to comment]

afne-ngilu?ada tak rasa air liur leleh2?kekekekek

Nana said... [Reply to comment]

eryn-sama la kita suka mangga & salak juga, pastu lg satu buah kabung tu bukan jeruk tp ada jual kt tmpt jeruk kan

Nana said... [Reply to comment]

kak yu-ampon..klw terliur sila cari ek pasni heheheh

Nana said... [Reply to comment]

ayu-alamak..amponnn mak yong..sian kau jgn ngidam2 weh nanti kang xdpt leleh air liur ank ko heheh...nanti klw dia leleh2 sure ko slahkan aku kan kekekekke

Nana said... [Reply to comment]

yana-xdan aku nk anto dah abes dah pon mangga tu diorg makan heheheh

Nana said... [Reply to comment]

atie-hehehe...nant la klw ada lg sape2 g penang kita bawa jeruk ni g mandi manda nant kekekke

Nana said... [Reply to comment]

wantie-hang bole la bila2 mau makan bole g cari aje kan
hehe..lawak la jeruk xbatuk tp btol la klw ubat dia kuat sgt mmg batuk kan

Nana said... [Reply to comment]

izan-xde la wei...mmg aku suka jeruk la...MIL tau aku nye peberet tuh heheh

Nana said... [Reply to comment]

ita-hehe..sorry la klw dah terbuat air liur mu kecor hehe

Nana said... [Reply to comment]

echa-haip xde pape lah..suka makan aje...tp xde la selalu...xelok mkn selalu kan

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hahahah..xde makna2 nye lah...dia tau kita suka sebab asal g pulau sure kita call dia tanya nk jeruk tak?dia tau klw kita g penang sure cari jeruk

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

tertelan air liur kalo tgk jeruk..tp makannya idak pon.. xsuka masam..hehe

Nana said... [Reply to comment]

fiza-hehe xsuka masam ek?kita klw mangga muda cicah kicap tu ye tak suka tp klw jeruk tu antu skit la

IDA said... [Reply to comment]

aduss..terliur tgk jeruk..huwaaa..nasib baik baru lepas mkn jeruk salak...tp kalau ade yg mcm2 lagi best huhu

Nida said... [Reply to comment]

sebesen dah akak tadah air liuq ni tau...

Ena said... [Reply to comment]

sedapnyer.. tingin pulak nak makan.. jeruk tu..

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

adehh..kecur air liur tgok jeruk!! srppppp

Nana said... [Reply to comment]

kak ida-alamak!! ampon kak..kang leleh air liur bb hehehhe

Nana said... [Reply to comment]

ena-ehhehe..xpe klw tingin g carik kat pasar malam je hehe

Nana said... [Reply to comment]

farra-ehehe..tu arr xleh makan byk2 pun kang cirit kekekek

Lina said... [Reply to comment]

fuhhh kecur air liur nengok jeruk2 tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...