MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, April 5, 2010

anak sape kurang ajar ni???

tadi tgk kt fb ada satu group Kami Benci RAFIQIN DARWISY mengutuk kematian DIN BERAMBOI !!

nak tau sebab apa group ni ditubuhkan?korang tgk sendiri la apa budak ni tulis kat wall dia..
Al-Fuck untuk Din Beramboi.
aku malas nk komen panjang2 la..sakit ati je aku dengan perangai2 budak2 akhir zaman ni kan.nak tgk nape dia bengang sgt ngan arwah klik besarkanAdd Image
ni gambo tuan empunya badan, ntah btol ntah tidak..nmpk macam budak lagi.budak tak budak...kurang ajar bangat.buat2 la bertobat dik oii!! tak baik kutuk2 orang yang dah meninggal...

30 ribu orang memberikan idea bernas:

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

ya Allah..panazzzznye hati ngan budak ni..leh die kate die adlh malaikat yg diupah tuhan utk kutuk din beramboi. sedih pon ade bile budak2 mcm ni dh berani kuar kata2 kesat secara terbuka..=((

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

Ya Allah.... sabo jerla... tak baik tau kutuk org dah xde... plak tuh main2kan AlFatihah tuh... pasal arwah kutuk2 org tuh, itu urusan arwah dgn Tuhan... kita sape nak menilai??? tobatla dik oiii....

Siti said... [Reply to comment]

Ya Allah, jauhkan la anak2 siti dari perangai yang mcmni. huhu

ita cutevirus said... [Reply to comment]

serius kuang ajor itu budak...
kalo jumpe kat luar, rejam je ngan batu..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

eeeee..geramnya...ni apahal lak budak ni...yg dah lepas tu lepas lah...tak yah lah nak kutuk2 org yg dah tak der..minta2 lah Tuhan bukakan hati dia utk bertobat...

Delima said... [Reply to comment]

ntah-ntah ada dalang disebalik posting tu.. saje nk porak perandakan idup org lain..
kalau dh hati ikutkan setan mcm ni le jadiknye.. kesian kat si mati yg dikutuk dan keluarga si mati tu... hai mcm ni punya org pun ada ka.. sakit mentol kotttt dia nih

[-suziey-] said... [Reply to comment]

ish psycho la bdk ni...

Hezesuze said... [Reply to comment]

astaqfirullahalazim...

kalo fb disalah gunakan ....
xpe satu hari nnti budak sengal nie akan dpt balasan...

fikiran dia xmatang lagik...

Ena said... [Reply to comment]

rasenyer tu mungkin gambo ti[u berselingung disebalik wajah sebenar agaknyer nana.. tp memg org tu kurang ajor betul.. haishhhhh!!

shiemz said... [Reply to comment]

Budak nie kurang cerdik nie.... mentah lagik nieh... xde org yg leh bimbing dier nie.. astaqfirullahhhalazim...

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

setan e ape ni! bwk mengucap diq oi! org tu dh tak da kt dunia ni. anak sapa la ni! muka elok tuhan bg xcacat apa tp buruk plk perangai! cian sgguh kt mak bapak budak ni! hrmm.. mintak dijauhkan perangai anak kita mcm tu..nauzubillah..

iz-AnN عبداللطيف said... [Reply to comment]

mak aih...tak baik la budak tu kutuk orang yang dah mati gitu...sian lah dia...

Nana said... [Reply to comment]

lily-tu la nye mmg melampau statement dia.ish..dah sesat btol la budak ni

Nana said... [Reply to comment]

zue-tu la nye berani dia main2 kat alfatihah.kena panah petir baru tau

Adlin a.k.a Kyra MomS said... [Reply to comment]

ASTAFIRULLAH....
budak ni islam ke kafir laknat...sanggup dia main2 Al-Fatihah..sian sape mak bapak dia kan dapat anak cam ni...

Nana said... [Reply to comment]

siti-sama2 la kita doa anak2 kita tak jadi mcm ni satu ari nanti.kesian mak bapak dia dpt anak mcm ni

Nana said... [Reply to comment]

ita-stuju tu kita klw jumpe lempang2 bagi lembik

Nana said... [Reply to comment]

ayu-macam la arwah tu kutuk2 dia, orang yang kena kutuk xde cakap apa dia yang lebih

Nana said... [Reply to comment]

delima-ntah la nye kan
bukan ke baik kita maafkan si mati..nak berdendam2 bukan dia ada lagi kat dunia ni.

Nana said... [Reply to comment]

suziey-stuju mmg psycho!

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-kita ni nak cakap apa2, nak tulis apa2 kt FB kena ati, sekali dia tekan je enter kat komen tu..ramai yang bole tgk, ramai yang baca

jangan satu ari nanti kena amik tindakan baru nak menyesal...skang ni bukan bole main2 ada orang kena masuk jail sebab kan post buka2 kat fb

Nana said... [Reply to comment]

ena-tu la..btol ke tak gambo tu dia kita pun xtau.
mmg tersangat kurang ajar mempersendakan al-fatihah.bagus nye kalau dia ni kena tangkap

Nana said... [Reply to comment]

shiemz-tu la alasan orang bagi klw sesuatu menda yang buruk tu budak2 yang buat kan..tak cerdik & tak matang

tapi kata2 dia tu tak mencirikan dia ni seorang budak la "dia malaikat yang diupah oleh tuhan untuk kutuk din beramboi" kalau ikut logik mcm xkena je ayat dia dengan tuan empunya badan tu

Nana said... [Reply to comment]

fiza-tu la nye..mmg buruk perangai..muka tu kalau buruk xpe..biar perangai elok
penat2 mak ko mengandung dah besar gini jadinye

Nana said... [Reply to comment]

izan-ntah kena rasuk apa ntah budak ni agknye org2 yang kena kutuk tu sedara mara dia kot tu yg dia marah sgt smpai ckp gitu.

Nana said... [Reply to comment]

adlin- tu la nye...dah la kutuk2 orang yang dah xde di main2 kan alfatihah tu mmg kurang ajar

** atie + aisyah ** said... [Reply to comment]

atie ade bace psl budak ni gak kat cari.com..... kalau betul la budak ni yg ckp camtu.. mmg mangkuk jamban btul.. kecik2 mulut dh mcm puaka.... mintak2 anak2 kite tak jd mcm budak ni... apepun Al-fatihah untuk Arwah Din..

AdyShaRiz said... [Reply to comment]

baru je tbaca kat fb tadi..mmg PANAS hati d buatnya.. bukan salah mak atau bapak dia.. kekadang budak zaman skrg ni dh di ajor pon mmg kurang ajar..kesian la family dpt anak cam ni.. menangis airmata darah la mak dia.. nengok anak rupa ni... insaflah dik.. mungkin ko tulis guna otak kat bawah bukan kat atas.. kesian..

firahadifa said... [Reply to comment]

ya Allah ... nampak sangat la kementahan budak nie..

tapi entah betul entah tidak dia nie 13 taunn

MamaDamia a.k.a Haiza said... [Reply to comment]

Giler budak ni berani mengaku diri tu malaikat...kalau mcm ni la perangai...lagi teruk dari binatang...isk tobat la dik oii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...