MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, April 28, 2010

ANI SUP UTARA

semalam g lunch kat Ani Sup Utara.klw kat KL ni kira pemes gak la..kak Ani ni...ingat lagi masa dulu2 time branch dia xbanyak lagi sanggup aku g medan mara kat depan pertama complex tu semata2 nk makan mehun sup dia..tp skang..dah merata2 branch dia..& terbaru dekat je ngan office aku jalan kaki je, kat wangsa maju..haih..sonokla gini...tingin nk makan mehun sup je..mana lagi Ani Sup Utara la..

sempena ngan pembukaan cawangan baru kat wangsa maju diorang wat offer set lunch mehun sup/keow tiow sup/mee sup RM2 aje termasuk air (2 ari je promotion dia)....tapi dah nama pon promo kan..mehun dia sikit je la..aku sampai amik 2 mangkuk hahaha..lantakla klw ada orang perasan pun aku makan 2 mangkuk..aku bayar apa..bukan minta duit diorang kekekeke...oh yea..aku lunch ni ngan deah & sorang budak office xamik lak gambo diorg khusyuk sgt mentekedarah...lupe nk amik gambo aku gak heheh..

kalau tanya aku..memang aku kata sedap..sebab mmg aku suka makan kt ani sup utara

jemput makan..



25 ribu orang memberikan idea bernas:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

ani sup utara ni betul2 depan office ayu...awal tahun ni baru bukak kat situ...tapi kan bukan selera ayu ngan ayah damia lah sup ni...walaupun ayah damia ni pengemar sup no 1...coz sup dia cair..

pas tu kan memang tak ramai sgt org makan kat ani sup utara ni...lebih ramai makan kat restoran sekitar dan bawah office ayu ni...cuma malam2 ader lah nampak ramai sikit customer...

ayu paling suka minum apple + asam boi tu...harga RM3.20...memang marveles...

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

akak suke kuew tiau sup... klu kt kuantan suke sgt kuew tiau sup kt area pasar... wlu pon gerai jerk, tp rasenyer tuh.... siap ade perut lagi... i loikeee....

Ena said... [Reply to comment]

bestnyer..

akak dah lamer tak makan sup tu.. sedappp!!.. poling suke sup bubur ayam!

eT said... [Reply to comment]

yer...skang ni ani ni dah femes...ari tu makan menu utk sorang dah rm10++...huhu
dah xcam dulu la...

[-suziey-] said... [Reply to comment]

aah byk branch dia kan..xpnh lg try mkn kt situ..bole try la mlm ni:p

mama tisya said... [Reply to comment]

dh kata promo tkkn ltk byk kot...heheheh...dlu kt opis ni ada tp dh tutup..tkpernh rs lg

Siti said... [Reply to comment]

siti pernah mkn 2/3 la kat MARA tu. skang dia dah bukak cawangan kat area rumah siti..besor gak kedainya. tapi, lum sempat nak gi lg.

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

selalu nak try tp teragak2..ada kata sedap ada kata biasa ja..tp siap ada lori pon..pon.. lagi ek sup utara ni.. besh gak kan..mcm mkn kat warung gitu!

momguess said... [Reply to comment]

aku penah mkn ani sup ni
waktu aku mkn tu sup nyer cair + suam2 jer ko

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

masa awal2 operasi sedap ler .. kalau order pun byk bihun or apa benda dlm tue .. bila dah makin berkembang aku rsa bhn2 dlm tue makin kurengggg ..

nana > baik ko msk sendiri yg konfirm sedapppppppppppppp

~ana~ said... [Reply to comment]

kita pun pernah try ani sup utara ni kat bndr sri permaisuri...bg kita, bleh la...

Ami said... [Reply to comment]

suke jugak ani nie,especially nasi bubur die,mmg sedap!adik ami yg 1st time mkn terus order 2 mangkuk huhu

Nana said... [Reply to comment]

ayu-ahh mmg sup dia cair skit tp rasa dia ok gak la..bole telan hehhee...
tak penah lak try air asam boi tu mleleh plak air liur dgr asam boi

Nana said... [Reply to comment]

zue-alamak sedapnye ada perut ek...klw kt ani sup utara tu tmbh perut tambah harga la hehe

Nana said... [Reply to comment]

ena-heheh ahh bubur ayam tu moi sup kan?

Nana said... [Reply to comment]

et-tu la skang dah pemes harga pon dah mahal kan

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hehe bg aku ok la sedap tp xtau la citarasa orang lain kan....

Nana said... [Reply to comment]

eryn-tu pasal yg makan sampai 2 mangkuk hahahha

Nana said... [Reply to comment]

siti-heheh dulu kat mara tu la kita makan...sanggup dtg jauh2 smata2 nk mkn mehun sup

Nana said... [Reply to comment]

fiza-hehe lain orang lain citarasa kan..mmg ada kata sedap..tp kalau kita makan dah smpai tambah 2x hahahah maknannye apa?sedap la kann heheheh

Nana said... [Reply to comment]

diana-ahh la mmg perasan juga behun dia sikit kan heheh ala...aku masak takat nk makan sorang tu yg malas tu baik beli je

Nana said... [Reply to comment]

ana-hehe tu la nak kata sedap gile2 tu xde la...heheh tp bole la...kan rasa mehun sup hehe

Nana said... [Reply to comment]

ami-bubur tu orang kata moi sup kan?penah gak try bubur tu mmg sedap

ElyaElmo said... [Reply to comment]

kat cheras pn ade...
tiber2 teringin nk makan sup esok..
sis nye pasal laa ni :P

Nana said... [Reply to comment]

elya-hehehe...ha apa lagi terjah jgn tak terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...