MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, April 11, 2010

contest specticular specky

nak join klik sini

posing ngan spek yg baru dibeli, poning pale weh pkai spek nih
aku aku nk cite skit kisah disebalik spek ni.utk pengetahuan korang, aku mmg xsuka pakai spek, xkisah la kale itam ke, merah ke ijau ke, aku mmg xleh pakai spek sebab nanti sakit kepala.jadinye..mmg aku xpernah ada gambar aku pakai spek mata.

camne plak ngan gambo diatas?hehe...time ni aku ke kuantan ada kenduri kawen kawan amrul & kenduri kawin sepupu aku.masa sampai kuantan ari sabtu mata ok lagi, pastu ari ahadnye (time ari kenduri) bangun pg tiba2 mata aku sepet sebelah pastu merah+berair2.adeh...malu gini..xkan nk g kenduri kawen ngan mata sepet sebelah?

nak xnak pg2 b4 g kenduri aku ajak amrul g kuantan parade semata2 nk carik spek hehehe...so dapat la cover mata aku yg sakit tu time kenduri kawen, tp masa g kenduri kawen kawna amrul &sepupu aku,cuaca mendung, sebab baru lepas ujan,aku lak konon2 mcm mak datin pakai spek dalam cuaca mendung hahaha..malu wei..tp lagi malu klw org tgk mata aku kan, so aku wat selambe je la..jalan ala2 mak datin seme org tengok je hahaha...

sampai makcik aku tanya, eh kenapa pakai spek, mendung2 ni bukan panas pun?hahah..tros aku ckp kat makcik aku, yang aku sakit mata,..nak tengok ke mata aku?makcik aku ckp eh..xpayah2 kang abes jangkit seme orang.hehehe...mmg seksa wei pakai spek skejap ni je pun mmg sakit kepala, masuk dlm kete zasss tros aku buka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...