MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, April 28, 2010

deah banje dinner@splendid

semalam pas blk keje deah call nak banje makan.kat mana lagi..asik2 JJ Au2 hehe..tu la tmpt peberet kami..dekat ngan umah kan..tu pasal suka makan situ

so semalam ni la dinner yang ditaja oleh sahabat aku yg paling gila dalam dunia...dah lama muke deah xkuar kt blog aku hahaha..dah tu sejak2 dah naik gaji ni..keje pon makin bz je..nk kuar ngan aku pun dah jarang..hehe xpe la deah ko carik duit banyak2 pastu banje aku ngan damia makan lagi kekeke..(deah ada blog tp dah bungkus hehe sebab opis kena blok) aku tau deah baca blog aku ni...dia silent reader blog ni..mekasih deah..banje aku....tq..lenkali banje lagi...hehehe...

welcome to splendid...kreatif kan?dia susun cawan tu jadi perkataan SPLENDID
dinner sama anak2 dara: deah, hirda & sue (seme kawan2 deah dah jadi mcm kwn aku dah hehe..)ibu & anak yg selalu berpoya2 sama kawan2 time abah damia xbalik hehehe...
ni menu aku seafood spaghetti not bad..tp sedap pizza hut nye spaghetti lagi...tp paling sedap yg aku buat sendiri la..hahaha..pahsan gile
sebelum balik saje singgah kat counter nak cek point Jcard tgk2 dapat vocher RM20 heheh...jadila..

21 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

kita mkn kt cni time busday lastyear..kita dk dkt cawan yg disusun tu la...kita suka choc iced blended sedap...

~ana~ said... [Reply to comment]

best dpt mkn free...:)

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

bagus la deah ni...deah ni yg jual tudung tu kan? eh ke silap org heheh

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

kita pon da kupon 20hinggit tu tp tak tau bila nak guna..ekeke

atty's said... [Reply to comment]

beshnya dapat kawan mcm deah ..

[-suziey-] said... [Reply to comment]

wowwiee bestnye mak dara joins the anak daras..hehee

mama_umar said... [Reply to comment]

tibe2 nk kwn jugak dgn deah,hahahah

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

wah baik hati kwn banje korang .. splendid nie ala2 cam secret respi kan nana ;-)

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

syiok ader org blanjer... sdap tgk spagethi tuh...

haah la.. kretip tul susun cawan tu jd gitu...

Ena said... [Reply to comment]

Mende paling syok bile ade prg belanje walaupun sekecil pemberian..
lalala.. senang hati.. hehehe

Nana said... [Reply to comment]

testing...

Nana said... [Reply to comment]

eryn-semalam nk amik gak ice blendad tu tp tkt xabes hehe slalu klw amrul ada dia tlg kasi abeskan

Nana said... [Reply to comment]

ana-hehe free seme sedap kan hehe

Nana said... [Reply to comment]

eli-hehe ahh ye la tu deah yg juai tudung tu ingat lg ek hehe

Nana said... [Reply to comment]

fiza-kita dah slmat guna 10 hengget semalam hehe

Nana said... [Reply to comment]

kak atty-hehe tu la selalu dia banje murah rezki dia

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hahaha pastu mak dara ni xsedor diri rs mcm ank dara je kekekek

Nana said... [Reply to comment]

zt-hahah ok nanti aku sampai kan pesan ko nk kwn ngan dia hehehe

Nana said... [Reply to comment]

diana-yup ala2 SR tp kek dia murah skit dari SR tp xbyk choice

Nana said... [Reply to comment]

zue-tp sedap pizza hut punye lagi pekat kuah dia

Nana said... [Reply to comment]

ena-yes sgt stuju....heheh klw dah org banje seme sedap je hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...