MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, April 3, 2010

dah jumpe..

Aku menyampaikan amanah seorang kawan, untuk mencari saudaranya yang dah hilang 3 hari yang lepas.

Nama: HANIS FAZILAH

Umur : 13 tahun

last die kuar umah dia pakai baju hijau belang hitam,seluar jeans biru, bwk beg silang warna putih,selipar kaler pink

Kepada sesiapa yang terjumpa dengan hanis ni harap korang dapat call no2 di bawah tu…tq…

019-3816290 – azlan shah

013-3135089 Hasyim

019-3641192 Liza

korang ingat lagi x entry ni?berita yang aku baru terima, hanis dah jumpe...tapi ada cite misteri disebalik kehilangan hanis ni...

alkisah..dia mcm disorok "sesuatu" & dia tak xde pegi mana2 pun ada je kat kawasan rumah dia..tapi menda tu tak bagi dia balik & bila dah jumpe...dia mcm xingt apa yang jadi & dia tak cite pun apa yang jadi sepanjang 3 ari dia ilang.ish...takut plak aku dengar kan...

menda2 tu makhluk allah juga...nak tak tak nak kita kena percaya sebab dia memang wujud kat dunia ni.



3 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

ni aprilfool ka betoi2 ni.. takut sgguh hari ini..hehe

** atie + aisyah ** said... [Reply to comment]

budak ni duk area mane... adui.. baru 13 thn...

saveme_zero said... [Reply to comment]

ishkk..mesti terikut ckp2 org ni. alahai..br 13thn,sian mak pak dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...