MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 9, 2010

the perfect vacation giveaway by ciare :)

STICKY MODE
nak join klik sini

nampak je muke riang ria tp sebenarnya skejap je aku snorkel sebab ikan2 ni dok kerumun, amrul jahat time dia naik ats bot amik gambo dia baling roti kt aku abes seme ikan kerumun, geli siot klw dah beratus2 ekor dok gedik2 berenang tepi aku heheh..
gambar ni time honeymoon kat pulau tioman, dalam banyak2 tempat yg aku dah pegi bercuti (ceh mcm la banyak sgt tmpt g bercuti heheh..) aku rasa tioman la tempat yang paling bezz sekali, disebabkan aku ni pencinta laut kan, bila jejak je kaki kat tioman ni serius aku tersangat terpegun dengan air laut dia yg jernih gile babas ni.aku mmg teringin nk jejak kan kaki kat tioman lagi, kali ni bawa damia sekali tgk tempat ibu&ayah animun dulu hehe..tp tunggula damia besar skit nanti...



2 ribu orang memberikan idea bernas:

MamaDamia a.k.a Haiza said... [Reply to comment]

cantiknya pemandangan laut ni...air giler jernih...kena masuk dalam list cuti-cuti malaysia ni...neway gudluck for this contest

[-suziey-] said... [Reply to comment]

yezzaaa ktia sama..pencinta laut..hehe..pegi gk honeymoon kt tioman..tp bkn 1st honeymoon la..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...