MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, April 14, 2010

SukmaOn9Shop GIVEAWAY

nak join klik sini ok, owh tp sebelum tu, tokei kedai ni kawan sekolah aku heheh...korang sila la masuk blogshop dia ek banyak tudung lawa (siap pomote tapi bukan bodek tau sukma hahahah...)

blog ni agak lama sunyi pasal tokei kedai bz menguruskan kehidupan, nak2 bila baru je bergelar seorang ibu kan, so skang ni sukma dah launch new blogshop yang mana dulu tudung2 ni yang dikenali sebagai tudung Mahani telah pun ditukar kepada tudung An-Nurul.

walapun aku mmg xde koleksi tudung2 ni semua, tapi apa yang aku dapat tgk seme koleksi tudung kat sukmaon9shop ni mmg menarik2 belaka & yang paling penting ianya 100% good quality, jahitan yang kemas, material yang cantik & selalu mendapat feedback yang baik dari para pelanggan.

bagi mereka2 yang ingin mencari tudung kualiti tinggi dengan harga yang jauh lebih murah dari jenama2 lain, sila la berkunjung ke sukmaon9shop.

cadangan & pendapat:
sukma, aku rasa kalau kau pilih aku jadi model tudung kau sure laku muahahaha.....xdela...gurau je....klw korang nak tau model2 kt sukmaon9shop tu seme kawan2 sekolah aku.so far aku rasa xde apa nk komen, nak2 bila ada blog baru ni lagi mantap.

ok la, untuk kau sukma, aku doaka biznez kau terus maju & success ok...walapun banyak on9shop yang jual tudung2 macam ni, tp kalau orang dah selesa & suka dengan kau punye tudung sure orang xkan carik yang lain.semoga bertambah murah rezeki, dengan kelahiran baby nia ok..

1 ribu orang memberikan idea bernas:

Sukma SuKkma said... [Reply to comment]

Halo cik Fauzana,

Ok thank you darling..harap2 ko one of the winners...

regards,
Sukma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...