MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, April 4, 2010

tag gaji

buat homework yg dibagi oleh puan ayu a.k.a ibu damia

1.Anda makan gaji?
ye…

2. Bila biasanya anda dapat gaji?
28hb, xpenah lambat, awal adala.

3. Pernah dapat gaji lambat?
masa keje opis lama adala, dah nak dapat gaji bulan lain, gaji bulan lepas xdapat2

4. Perkara pertama yang anda buat selepas dapat gaji?
settle seme hutangs.

5. Adakah anda happy dengan gaji yg anda dapat?
syukur la apa yang ada…atleast aku bekerja, dapat gaji tiap2 bulan kat luar sana tu ramai yang menganggur xde keje..so apa yang ada ni kita terima seadanya

6. Apa yang anda buat dengan gaji pertama anda sewaktu anda mula mula bekerja dulu?
beli gelang emas.

7. Berapa selalunya anda simpan dari gaji anda?
tengok la tak tentu

8. Apakah barang berharga yang anda dapat beli hasil duit gaji anda?
apa ek?mcm2 la bg aku apa yg aku beli tu seme berharga sebab duit tu hasil titik peluh aku kan..so semen ye berharga la

9. Berapa kah gaji impian anda?
puluh2 riban

10. Tagkan lima orang yang anda rasakan dah dapat gaji
aku rasa ramai yang dah buat tag ni, kalau korang rasa nak buat, sila la buat ye..tiada paksaan.heheh



0 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...