MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, April 18, 2010

TCB 1st giveaway

STICKY MODE UNTIL 18/4/2010


nak join klik sini

ok sempena ngan keberangkatan bonda ke dubai, bonda dengan baik ati nye nak bagi adiah utk follower tersayang, tp korang kena la follow syarat2 dia ek..kena wat homework skit utk dapat something dari dubai.

'kenapa saya patut menerima giveaway dari TCB ni'
saya rasa saya patut menang giveaway dari TCB sebab...saya saya memang suka kumpul FM, antara adiah yg bonda nk bagi tu FM kan?heheh...lagi satu..sebab aritu time blogger gahtering saya ada dapat hadiah pertukaran sesama blogger & hadiahnye ialah jam dinding english style.sumpah lawa ok...so mana tau kali ni ada rezki saya nk dapat adiah kali ke-2 dari bonda heheh....

eh ni bukan adiah TCB giveaway tau,tp ni la adiah yg aku dapat dari bonda aritu.cantik kan?kan?

6 ribu orang memberikan idea bernas:

mama_umar said... [Reply to comment]

wahh,lawo gler jam dinding nih!aku pon nk try luck join tcb,tp blm sempat2 lagi,huhuh

[-suziey-] said... [Reply to comment]

hohhoohhoo ko ler dpt hadiah dr dia ek..udah la tu..dh pnh dpt hadiah dr bonda mana bole dpt lagi..ekekk:p aci x:p

Nana said... [Reply to comment]

zt-hehe lawo kan...

Nana said... [Reply to comment]

suziey-haha adiah ni lain..nk juga adiah dubai mari eheh

maya amir said... [Reply to comment]

good luck :)

b.O.n.d.a said... [Reply to comment]

ekeke..klaka ngan stetmen kO suziey =p

hah zetty, satgi den TERJAH blOg hang jugak nOo..

nana, gOOd luck tO yOu tOO dear! =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...