MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, May 26, 2010

23 perkara tentang aku

23 perkara tentang aku:

aku telah oleh dua orang izan & ecatir tq la korang..sebab ingat kat aku..hehe....sebab korang minat kat aku kan (ecatir yg cakap muahahahah) arini juga aku buat tag dari korang nih...

1. Suka makan laksa penang nak2 kalau yg mak aku buat pergh..


2. Suka amek gambo, posing gedik2 hahahha…


3. Suka berjalan2 xkira la tempat sesak ke tak sesak ke.janji aku dapat jalan


4. Penah dapat markah 100% ujian matematik amsa darjah 5, sampaikan anak cikgu matematik yang sekelas ngan aku bengang & xpuas ati sebab dia dapat markah 96% hahahaha


5. Aku paling tak suka buat keje yang melibatkan nombor2 ni..tp akan kan daya..skang aku terpaksa gak mengadap nombor…elok dlu wat admin skang kena wat 2 admin &acc


6. Belom abes pusing Malaysia lagi…tinggal negeri sabah je blom jejak..hehhe..xsabau!


7. Cepat marah..& cepat cool


8. Pegi keje just pakai bedak + liptik jek malassss nk makeup2


9. Jarang lunch kt opis salah satu sebab : sini makan mahaii bencik


10. 1st time tengok wayang masa form 5 tgk cite gerak khas hehe


11. Aku pon sama mcm ko izan..amek ERT gak time skolah dulu..hehe sebab ko yang tag aku aku kena mention nama ko sini hehehe


12. Aku ni cerewet skit bab makan, klw tak sedap tros aku bebel2 kt situ juga aku tau xbaik kita komplen2 makanan kan..tu tabiat yg xleh nk buang


13. Aku xkisah makan kt kedai buruk mana pon janji SEDAPPP


14. Kureng skit makan kt mamak…stakat makan roti canai tu ok la…makan nasi kt mamak?bole kira brapa kali dalam seumur hidup ni hehehehe


15. Aku start pandai masak masa darjah 6


16. Aku kawen masa umur 23 tahun sebaya ngan amrul seme kata muda nya..dah kawen..elok la…kurang sket dosa kekeke


17. Tingin nk g jalan2 oversea..xkisah la dapat g Singapore pon xpe..tu kira obersea gak tu kan??janji kuar Malaysia hahahah


18. Kalau amrul xbalik kl pon aku rajin gak bawa damia jalan2 ye la sian budak tu kan..senin-jumaat dok umah je so weken kena bg da bersosial skit hehehe


19. Aku suka shopping menda murah2…baju klw harga seploh hengget pon aku beli kalau lawa…


20. Xsuka kalau orang nak tumpang kita tapi dia lambat pastu hegeh2 menyirap je


21. Aku jarang membunyikan hon kete…ntah la ek xsuka..


22. Aku pakai kasut saiz 6


23. Berat aku paling gemok 62kg skang 53kg rahsia???xpenah diet pon…ntah mana ilang seme lemak2 aku pon aku xtau

mmg panjang gile kan tp xpe..lagi banyak lagi merepek heheh..tp tu seme fakta bukan auta hahaha...

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

yg fakta last tu tak tahan..tak tau mana pergi lemak yer..hahahahah..

kalau lah ayu cam nana gak kan best...sedar2 jer lemak dah hilang...ni makin bertambah aderlah...

*∽ IZAN ∽* said... [Reply to comment]

suka no 19 tuh! Kalau baju sendiri >RM 10 pun dah fikir doploh kali.. bab baju anak >RM 50 pun rasa okeyy jekk.. pelikkk betullll!! ha ha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...