MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, May 27, 2010

adiah contest nuraarin dah sampai

semalam balik keje anak buah aku ckp "cik na...ada barang ni ha.. lori hantar"
barang lori hantar?bila masa plak aku ada oder barang ni?hehehe....tgk2 adiah contest dah sampai rupanye...

tq nuraarin..cepat sungguh sampai adiahnye...barang2 yang aku dapat
1. sepasang kain kaler merah
2. sepasang tabung satu utk husband satu utk wife, bole la kami menabung utk g cuti2 taon depan..kekeke lama lagi 8 bulan nk g cuti sempat la 4,5 kali penuh kot tabung tu hehehe...
3.mini candle



12 ribu orang memberikan idea bernas:

Ena said... [Reply to comment]

cantekkk!!

bestnyerrr..

Tahniah ye nana.. :)

suamihanyisterizuki said... [Reply to comment]

tabong itu cute kan...heheh romantik gituh...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

tahniah nana...semua hadiah tu pun bestt...

Mrs. Amien said... [Reply to comment]

sukenye kat tabung tu...hehehe.. =D

mama zharfan said... [Reply to comment]

so nice! congrats :)

deela~ said... [Reply to comment]

husband n wife tu comey... =)

Nana said... [Reply to comment]

ena-hehe tq..suka tabung tu sepasang lagi

Nana said... [Reply to comment]

mas-ahh tu la pasal romantik je sepasang eehhee

Nana said... [Reply to comment]

ayu-tq heheh tu la banyak lak tu adiahnye

Nana said... [Reply to comment]

mrs.amien yup sama la kita..suka gile tabung tu

Nana said... [Reply to comment]

suziey-tq..hehhe

Nana said... [Reply to comment]

deela-heheh tq..tu la suka sgt tabung tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...