MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, May 21, 2010

bday lagi

semalam blk keje dua org anak buah aku ckp nk wat seprise bday kat mama dia, abg ipau aku beli kek siap2 sorok dlm peti ais, kakak aku blk keje, anak buah aku seme dok sengeh2..(kengkonon nk simpan rahsia la) sekali ank kakak aku yg kecik tu ckp "mama sorry la ktorg tak beli kek utk mama" pastu anak buah aku tu g bisik kat mak aku "tok wan jangan cakap tau kek ada dalam peti ais"hahaha...ade ke pegi cakap kat tok wan dia padahal mama dia duduk sebelah tok wan sure la mama dia dengar

abes tu seme gelak..sebab rahsia dah bocor...apa da..budak kicik ni mmg xleh simpan rahsia kekeke..dah xjadi seprise hahaha...kebetulan plak dslr kawan amrul ada kt umah dia tumpang simpan..aku apa lagi ala2 paparazi la mengambik gambo semalam..malangnye gambo aku sekeping pon nan ado...ehehe xpe la..xpenting pon gamba aku bukan bezday aku pon..

meh la klw sudi nak layan gamba2 di sekitar majlis arijiadi kakak aku, yg konon2 nye nk seprise tp tak jadi ni heheheh..majlis utk adik badik je..celebrate kt umah mak aku makan ayam kepci ngan kek je.

SR cake choc indulgence
damia ngan sepupu sepapat diafamily kakak aku tu budak kecik baju oren tu kasi pecah tembelang kekeke...
damia sebok je nk amik gambo over btol kekekek...
jangan tanya aku brapa umur kakak aku hahah..aku xingat 38 kot...
tengok damia menyelit lagi...ish..mmg kaki gambo hahah..
di sini juga ada damia
adiah arijadi dari anak2 dia

28 ribu orang memberikan idea bernas:

Yan said... [Reply to comment]

lor kok umur akak sendiri tak tau..?
tambah jekla ngan beza umur korang ngan umur nanakn.. huhuhu

ita cutevirus said... [Reply to comment]

bestnyer la dapat seprais...
selamat hari jadi utk kakak nana...

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

suka sangat damia posing cam tu ek.. pandai dah ni control cute.. ahaks :p

Ibu Ayra said... [Reply to comment]

kalau btol umur kakak nana tu 38, beliau sungguh awet muda... nampak mcm anak remaja lagi...

SyaNa said... [Reply to comment]

hahaha kantoi plan
hepi bday kakak nana :-)

ibu_umairah said... [Reply to comment]

huhuhuhuh....best nyaaaaaaa!!!!!!!cedap nyaaaa kek..

Adyshariz said... [Reply to comment]

wa kakak nana mmg rupe cam remaja la.. hapy birthday..

~ana~ said... [Reply to comment]

bday kak matun ke..
kirim salam kat dia erk...
wish happy birthday to kak matun gak..:)

aZuRa AhMaD said... [Reply to comment]

sedapnya kek tu..nyum..nyum

mama tisya said... [Reply to comment]

sedap kek tu...amboi damia posing lentok pale...aik umur kakak lupa ek

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

kek tu tak yah cakap lah sedapnya kan...sah2 buatan SR..

aikkk...umur kakak sendiri tak ingat??

[-suziey-] said... [Reply to comment]

muka seiras la wei ko ngn kakak ko..hehe..adeiii sedap nya nk mkn kek:D

Mamamanja said... [Reply to comment]

epi besday untuk kakak nana

Nana said... [Reply to comment]

yan-kekek ntah la xingt bape umur dia adik badik ramai sgt ek..mmg tak ingat la..ingat bday somi & anak jek heheh

Nana said... [Reply to comment]

ita-tu la kan..sioknye kalau ada org wat seprise gitu..(dah rasa tahun lepas..harap2 taun ni dapat seprise lagi kekekek)

Nana said... [Reply to comment]

fiza-hehe tu la gaya dia kalau orang suh senyumm lentok2 pale siap

Nana said... [Reply to comment]

ros-hehe rasanya 37 hehe dah kira tadi hehe awet muda ek..dia ni kuat berpantang..ais2 xmnm...

Nana said... [Reply to comment]

syana-hehe bese la budak2 kecik ni mana pandai simpan rahsia..ada jek yang terbocor

Nana said... [Reply to comment]

ibu umairah-cedap tp muak giler kek tu

Nana said... [Reply to comment]

adyshariz-hehe dia ni kuat pantang2 makan..sejuk2 xmakan...menda2 berangin xmakan..mana x awet muda

Nana said... [Reply to comment]

ana-hehehe ana sorang je kenai tuan empunya gambo kat sini
ok nanti kita sampai kan kt dia

Nana said... [Reply to comment]

kak zura-sedap mmg sedap tp bole jalan 1 slice je muak sgt

Nana said... [Reply to comment]

eryn-heheh kita mmg xingt la umur adik bradik yang lain pun..ramai sangat sampai 10 orang nk ingat mmg xde la kekekek ingat bday damia & amrul je hahha

Nana said... [Reply to comment]

ayu-tu la xleh nak dinafikan kek sr tu mmg sedap
heheh rasanye dalam 37 / 38 gitu la hehehh xbrapa nk ingat..

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hehe kata adik badik kan...tp ramai org ckp aku seiras kakak aku tp aku tgk xde pon

Nana said... [Reply to comment]

mm- tq ek..lama xjumpe kat blog heehhe

zh-ena said... [Reply to comment]

lawak jea bdk kecik mmg jujur kan

Nana said... [Reply to comment]

ena-hahah tau xpe..diaorang mana reti menipu kan heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...