MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, May 24, 2010

contest aku dan makanan itu

nak join klik sini
gambar ni masa aku pegi bukit bendera bulan 2 lepas.dah penat jalan2 atas bukit bendera tu, singgah jap minum ABC yang katanya sedap gile.pergh..memang tak dapat di sangkal mmg sedap gile ABC kat bukit bendera ni...patut la ada orang cite dia sanggup naik bukit bendera semata mata..hanya nak pekena ABC dia..memang sedap!! sape2 yang datang bukit bendera pasni bole la try ABC dia ek..kedai mula2 sekali..

5 ribu orang memberikan idea bernas:

~ Sall said... [Reply to comment]

pehhhh....hausssssnyeeee. mlm tgh panas mmg Sedap giler mkn ABC ni. Gudluck nana

Nana said... [Reply to comment]

heheeh tq sall

Adyshariz said... [Reply to comment]

ooo ABC sedop ni kat bukit bendera yer.. next month aisha pegi sana.. haha..gud luck ye..

Yana KenJa said... [Reply to comment]

thnx yer join contest..=0
waaa..teringin lak nk mkn laici kang...
lalalala~~~ haha...

Fiza Notty said... [Reply to comment]

hah kate member ada abc y best gile kat malaysia ni ada 1 tempat je kat johor.. hah p try la.. tgk sape best? hehehe tertarik betul tgk abc tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...