MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, May 19, 2010

contest gaya mandi paling comel

nak join klik sini
Nama: Nurul Damia Amnan Bt Mohammad Amrul Fazlee
Tarikh Lahir: 13 APril 2008
gambar ni time kitaorang wat pesta buih kat dalam hotel masa g sarawak bulan lepas..opss...pesta anak branak je...mandi buih dalam bath tab...ekekeke.damia kemain suka mandi buih sampai xnak naik ye la kat umah mana ada bath tab kan..selalu mandi dalam kolam mandi pastik dia tu je..dah dapat mandi bath tab xmau naik dia.

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Ena said... [Reply to comment]

cutenyerrr..

kemain sonok lagi damia gelak.. heheh..

gd luck!!

Siti Ruhayu Ab Rahman said... [Reply to comment]

kak nie, rajin join contest,,
semoga berjaya yer..
good luck

suamihanyisterizuki said... [Reply to comment]

terserlah dari wajah dia, yang dia sangat suka mandi...mau nye berjam berendam kalu di biorkan tuh

Nana said... [Reply to comment]

ena-hehe tq..dia mmg suka mandi..mmg klw msk bilik air tak sah klw tak stengah jam

Nana said... [Reply to comment]

siti ruhayu-hehe ala saje2 je isi masa lapang..duk umah bosan...xtau nak buat apa..damia dah tido bole la ngadap blog carik contes & GA
tq ye

Nana said... [Reply to comment]

suamihanyauntukisterizuki
heheheh damia mmg suka mandi...mmg klw mandi kejap2 dia ngamuk xpuas...mmg standed masuk blk air stengah jam hehehe

Mama Balqis said... [Reply to comment]

seronoknya Damia main buih...walau tak nampak air tp kira boleh lah sbb nak buih kena ada air....TQ join contest ni.Good luck ya!

Ayu Jaffar said... [Reply to comment]

bestnyer damia main buih...
gud luck :p

Nana said... [Reply to comment]

mama balqis -hehe tq ek..sudi juga terima penyertaan ni hehehe

Nana said... [Reply to comment]

kak ayu-tq heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...