MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, May 22, 2010

contest ungu purple crazy



nak join klik sini
dalam banyak2 contest yg aku join ni la contest yg aku paling suka...eheheh sebabnye aku mmg peminat kaler purple...mmg suka sangat purple!

ok disebabkan aku rasa hari perkahwinan aku adalah hari yang sangat bermakna, so aku nak pertaruhkan gambar ni utk contest purple ni
gambar ni diambil masa hari perkahwinan aku, yang memang bertemakan purple.memang dari zaman2 sekolah lagi aku mmg berangan2 nak pakai baju purple masa ari kawen..tercapai juga hasrat tu...
Purple atau ungu adalah warna yang ....
mendamaikan & aku ingin berkongsi rahsia warna ungu dan perwatakan wanita: Pemurah dan merdeka hatinya, tidak suka diperintah, berinisiatif, bijak tetapi agak beremosi, keinginannya tidak meluap-luap.

***************************************
gambar di bawah adalah gambar selingan...

ni la buktinye yang menunjukkan kegilaan aku terhadap kaler purple..masa aku kawen, habis semuanya kaler purple, baju, ayeshadow,air, alas hantaran,bekas air, kek , bilik , pelamin ,bunga telor , door gift ..sampai naik PURPLE mata hitamku hahahaha....
masa majlis kawen tu ada orang tegur yang 1st time dia datang orang kawen minum air purple
family aku xyah cakap la..seme aku dah paksa & pesan awal2 suh pakai kaler purple..hehehehok itu saje la cite pepel ku..harap penganjur tak berpurple mata lah dengan seme gambo2 purple aku nih hahahaha...

p/s: tengok bawah ni, sign pon purple tau...


6 ribu orang memberikan idea bernas:

deela~ said... [Reply to comment]

wah...masa kawen muka berubah giler, cantik...
t sy kawen pn guna tema purple, =)

gud luck!

Nana said... [Reply to comment]

hehe ala...deela seme orang time kawen cantik kan..dah tepek bedak berkati2 lawa lah hehehehe...

wah teme pepel gak ek...

Nazz@Purple said... [Reply to comment]

Penyertaan diterima!Thanks sudi join;)

Nazz pon ade berangan2 nak ade mjlis khwin purple cam ni..huhuhu..

Nana said... [Reply to comment]

hehe tq naz harap2 cita2 nak tu jadi kenyataan ok heheh

MamaDamia a.k.a Haiza said... [Reply to comment]

tema kawen kita sama....semua pepel gitu...gud luck for this contest

Nana said... [Reply to comment]

haiza-hehe yeke..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...