MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, May 22, 2010

Hadiah Ulangtahun Perkahwinan

nak join klik sini
mcm mana aku bole kenal ngan amrul?
cite nye bermula masa kami tingkatan 4, masa tu kami ada latihan utk perarakan hari merdeka, kami dari sekolah yang lain, tp berjumpa dekat sekolah cochrane utk wat latihan tu..hari pertama kami berjumpe tu aku mmg tak perasan pun dia..masuk hari kedua, amrul dok ngorat2 minta no telefon, tapi aku xbagi..hehehe aku yang minta no telefon dia (aku time skolah2 mak xbagi kalau budak lelaki call..)

sebulan lebih kita orang wat training bersama2 dengan 1000 lebih pelajar yang dipilih kat sekitar KL ni.dah habis hari merdeka tu baru kitaorang kuar sama2 tu pun masa 1st tme keluar kitaorang kuar ramai2 tau..(pergi main ice skating kat sunway pyramid) heheh yela time skolah2 dulu mana pandai couple2 ni...

lepas habis hari merdeka tu, kita just berkawan baik je..sampai la masuk tahun yang ke-4, akhirnya baru kitorag bercouple, & 3 bulan je lepas couple amrul ajak bertunang, kami bertunang dekat 2 tahun juga la..& akhirnya kami selamat di satukan pada 08.07.2006.

0 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...