MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, May 17, 2010

sape minat lisa surihani?meh masuk sini



cite adamaya dah abes pon khamis lepas...so far sepanjang cite tu disiarkan xde lagi aku wat entry pasal cite tu.mula2 mmg aku xikut sangat cite ni, just tgk2 gitu je..sesambil aku dok buka blog aku tgk cite ni pastu ntah macam mana 1 ari tu aku dok tgk smpai abes & tros aku xtinggal smpai last episod

apa yg buat aku suka cite ni?seme pelakon dia sempoi gile..senang kata diorang tu berlakon tp tak nampak mcm berlakon, natural gile...selamba je...walapun geram gak ngan watak maya jadi isteri derhaka tu, tp aku suka sgt2 tgk lisa..comei gile dia ni kan?pastu suka ngan budak kecik amani tu cutee gila kan budak tu pandai plak tu dia berlakon

minggu ni xdapat dah tgk lisa hari2 kat tv3 pukul 6.30 petang...tapi aku dapat tengok lisa hari2 kat dalam lappy ni...ada satu menda aku nak tunjuk kat korang...dah sedia???ok tutup mata dulu, aku kira 1-3 baru buka hehehe.........

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tara....aku & lisa surihani..jangan jeles korang...hehehe...tak sangka plak sehari lepas abes cite adamaya aku dapat jumpe lisa secara live xde tengok dalam tv dah hehehe.....sumpah gile..lisa ni lawa sangat2 kecik sangat orangnye & sangat bersopan santun & lemah lembut.
time aku salam ngan lisa aku cakap "lisa saya suka gile cite adamaya tau"
then lisa cakap "oh ye ke?terima kasih ya..."sambil memberikan senyuman yang paling manis...haih..aku yg pompuan ni pon tengok lawanye kau lisa..apa tah lagi kaum2 lelaki heheh..sure cair nye

p/s: aku jumpe lisa kat FINAS time ada malam bersama bintang mcm entry yang aku cite sebelum ni.

40 ribu orang memberikan idea bernas:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said... [Reply to comment]

kiut ar lisa ni...aku ni pompuan pun terpesona, apatah lagi jantan...dah la kiut cerdik plak tu...hurmmm

Nana said... [Reply to comment]

izan-mmg kiut gile sumpah wei btol kata kau klw kita pompuan ni terpesona apa lagi la kaum adam hehehe

** atie + aisyah ** said... [Reply to comment]

canteknye lisa......... suke tgk kalau die tak make up.. natural beauty gitu

Nana said... [Reply to comment]

atie-ahh sama la suka lagi tgk dia xmakeup mmg natural beauty

Adlin a.k.a Kyra MomS said... [Reply to comment]

cantik...mmg cantik...hehehe best tu dapat posing ngan lisa...

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

kan kan kan...kita yg pompuan ni pun x berkelip tgk dia, kaum adam camne la kan...

p/s: laki gua pun suka lisa ni wpun dia xckp direct..sib baik gua minat jgk so xdela jeles sgt :P

fantaghirolynn said... [Reply to comment]

tgok adamaya sebab suka nengok lisa... ssgt chantik.. cute

FIESYAH said... [Reply to comment]

betul tu kak kalo kite pompuan ni pun terdetik kat ati kate lisa tu comel...apekan lagi kaum lelaki...

hubby memang minat sngt ngan lisa...lagi2 leh lak tu berebut nak msk umah semata2 x mau telepas tengok adamaya....

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

suke gak lisa... comel lote... geram tgk!!
jeles ar tgk nana dpt gambo live dgn lisa tuh...

atty's said... [Reply to comment]

LISA..CANTIKNYA ..

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg comei je...tu la kita yg pompuan tgk pn dh suka apantah lg..en amrul tksuka ke bergmbr ngan lisa..ehhehehe

tp kn lisa ni nmpk lembut tp kalo berlakon bw watak mcm kasar..tp die tetap comei

[-suziey-] said... [Reply to comment]

uish kiut la lisa ni..dlm tv nmpk kecik je..rupenye bole tahan tinggi ek..bygkan adam plak kalu kt luar..adeii mau mendongak tgk..hiks:p

Yana said... [Reply to comment]

cantik nye kulit die..sempoi je tapi tetap ayu...

~ana~ said... [Reply to comment]

waa...nana..best nya dpt jumpa dgn lisa ni..hu3x....comel gile dia nih kan....kiut je...

aZuRa AhMaD said... [Reply to comment]

bestnya dpt jumpa...lawa la lisa nie..

SyaNa said... [Reply to comment]

comel!!!!

Ena said... [Reply to comment]

huhu.. jelesnyer... sangat suke la ngan lisa nie..

tinggi juge kan!.. heheh

Nana said... [Reply to comment]

adlin-seb baik kita amik gambo ni orang xtau lg dia sampai lepas orang tau dia ada je seme kerumun nak amik gambo.heheh..

Nana said... [Reply to comment]

eli-ehehe yg amik gambo ni kawan amrul tau dia ckp apa adeh..cair wooo tgk lisa ni

Nana said... [Reply to comment]

lyn-heeh sama la suka tgk muke dia cute gile

Nana said... [Reply to comment]

syah-hehe tau xpe..kita tgk pon dah cair juga hahahaha...alahai lawa btol lah lisa ni
wah hubby syah minat dia ek hehe

Nana said... [Reply to comment]

zue-hehehe jgn la jeles kekekeke
mgm lawa kak xbole dipertikai kan lagi

Nana said... [Reply to comment]

kak aty-hehe yez...cantik gila

Nana said... [Reply to comment]

eryn-amrul mgmg xsuka la amik gambar ngan artis hahaha..gambo ni pon kawan dia yg amikkan

Nana said... [Reply to comment]

suziey-tu la tinggi gak lisa ni tp mgm kecik giler

Nana said... [Reply to comment]

yana-ahh kulit dia lawa mmg sempoi dia suka pkai baju labuh2 mcm tu

Nana said... [Reply to comment]

ana-hehe kita dtg finas semata2 nk jumpe dia je wayang tu xtgk sgt pon hehe

Nana said... [Reply to comment]

kak zura-hehe mgm lawa gila!

churalliya said... [Reply to comment]

cantiknya lisa..
check senarai peserta contest di churalliya.blogspot.com
tq

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

cantek3x..hmm..rilekk je die ni kan,xdela tergedik2 xtentu psl,tu yg buat org rmi suker

Ibu Ayra said... [Reply to comment]

dlm gambar nih nampak lisa lawa sgt... kalau face to face sure lagi lawa kan...?

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

seronoknye die dpt jumpe lisa yek..mmg lawa orgnye..nmpak sweet n lembut jek..=)

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

tgk lam gambar pon dah tau lawa..jmpa depan mau cair jadinya..hehe

Nana said... [Reply to comment]

churaliya-hehe mmg lawa sgt
ok tq ek nanti sy cek

Nana said... [Reply to comment]

zt-ahh dia bukan jenis artis yg tergedik2, over expose mmg perangai dia baik la orang kata pilihan bakal2 ibu mertua lah dia ni

Nana said... [Reply to comment]

ros-mmg lawa ros kita terkejut tgk dia dalam ati cakap lawa nye kau lisa hahhah

Nana said... [Reply to comment]

lily-ahh mmg lemah lembut je orangnye sweet gile

Nana said... [Reply to comment]

fiza-hehe tgk pompuan pon kata cair apa lg lelaki kan heheh

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

memang tak nafikan lagi kecantikan lisa ni...ayu pun peminat lisa jugak...sgt2 jeles ok...

Nana said... [Reply to comment]

ayu-heheheh sama la kita..minat juga kat dia nak2 lps cite adamaya mmg suka lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...