MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, May 26, 2010

tag from fiza

alamak...dekat sebulan aku peram tag ni hahaha..sorry la fiza baru nk publish ekekek...janji buatkan...

Apakah anda mempunyai lesen memandu?

Ada..lesen kete & moto tp lesen moto dah lama mati lupe nak idopkan hehe… almaklum la dulu2 minah rempit hahah


Bilakah anda mengambil lesen memandu?

Masa form 5 amik lesen moto masa umur 22 amik lesen kete


Berapa lamakah pengalaman memandu anda?

Masuk tahun ni baru 4,5 tahun gitu


Pengalaman pahit ketika memandu?

So far xde la pahit2 sangat ada la penah kete mati tgh2 jalan jem sebab battery kong pastu xde sape pun sudi tolong


Pengalaman manis?

Mana nak manis ari2 ngadap jem depan umah sengsara


3 Tabiat ketika memandu?

1. Suka nyanyi kuat2

2. Suka tak pakai seat belt

3. Suka membebel sorang2 klw ada pemandu lain yg suka wat taik ats jalan

4. Suka tukar2 channel radio (paling elergik tiba2 terdengar suara halim Othman) hahah..ntah nape aku xsuka dgr suara dia..


3 Pantang bila memandu?

1. Tiba2 orang menyelit padahal aku dah Q sikit punye lama

2. Orang langgar side mirror aku pastu tros berambus mcm tu je..


dah sekian homework hehe nk skip xmau tag orang hehe bole?sape rasa nk buat tag ni sila la amik hehe..


0 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...