MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, May 26, 2010

terjun tiruk

ahad lepas pas amrul balik keje tros dia ajak g mandi sungai kat teratak angah @ kemensah..dah tu yang paling2 dekat ngan umah kan..lagipun time dia ajak tu dah pkl 4ptg dah..nk g jauh2 kang kul bape lak nak sampai..jadinye pg kat kemensah je udah la..dapat juga mandi

kali ni rombongan agak ramai..7 orang abang2 askar, aku & damia jek pompuan..heheh amrul bawa dia nye boz yang last day keje kt kl mandi sungai..ye la kata amrul orang KL so mcm biasa la..kena la membawa orang2 kluang yg trn kl g jalan2 kl kan...gitu la tradisinya...

ni kira kali ke-2 la aku mandi sini, amrul?dah masuk kali ke-4..dia mmg suka mandi sungai ni...klw kat kl ni cakap je apa nama sungai seme dia dah jejak.pastu kan rasa mcm bangga plak bila orang2 kluang ckp "mcm xcaya je kt KL ni ada tempat mandi2 mcm ni..ada sungai kt tengah2 kota..."ha..tu la..banyak tau kalau nk di listkan sungai2 kt kl ni...cuma nye seme tu jauh2 dalam sejam perjalanan tu yang maleh...heehhe...

grrr...sejokk
abah damia dekat stengah jam dok amek gambo je hahah...naseb la awak..
aksi tunjuk ayah pin kekeke..
kami memang suka mandi..
sejuk tak tipu...
aksi bapak budak yg over dari budak hehehe
terjun papan anjal yang tak berapa nak anjal hahah...
berlatih utk sukan olimpik berangan la korang...
tarzan malaysia ooouuuuoooouuuu....aku tingin nak naik tp kan xde org pompuan pon naik hehe malu la plak
p/s: sape rasa nk wat fish spa murah mek lah sini..bayar masuk 2 hengget jek sambil2 mandi bole wat fish spa..heheh letak je kaki kat tepi2 kolam kang ada anak2 ikan kecik2 mai gigit kaki korang, nak extreme lagi kena pegi kat benteng tempat dalam paras leher tu..ha kat situ bapak ikan mai datang wat fish spa...hehehe..aku xkena plak geget amrul asik2 kena..geli katanya..hahaha

22 ribu orang memberikan idea bernas:

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

amboi2x..berendam aje korang ni yek..hehehe

nway, pasni bile2 nak ajak hubby gi teratak angah ni pulaklah. die pon suke jek berangan2 buat aksi tarzan n olimpik tu..kekekeke

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

nana nih asyik berendam jerk yer... tp musim panas gini mmg syok berendam kan??

[-suziey-] said... [Reply to comment]

perghhhh syiok tu aksi tarzan tu..ekekeke;p

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

syoknya mandi mandaaaa

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

hahahahaha kelakarla tgk aksi terjun tu..

Ena said... [Reply to comment]

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

jelesssssssssssssssssssss...

nak jugakkkkkkkkkk

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

bagus tul nana ni..rajin pi mandi sungai..agaknya damia pun dah kalih dah...tak takut sungai...

Hezesuze said... [Reply to comment]

wah! meriahnye rombongan abg askar mandi sungai...huhu

ayah,ummi, farish said... [Reply to comment]

waqh..bestnyer..sedap2 mandi2..dah lama x gi mandi2 nie

Nana said... [Reply to comment]

lily-heheh ni hobi en amrul la dia mmg suka mandi sungai jadi ngan kita2 sekali suka hehe

nanti bole mai piknik sini plak ats sket je dari warisan rimba tu

Nana said... [Reply to comment]

zue-hehehe ni mmg aktiviti yang ktorg suka..g mandi sungai

Nana said... [Reply to comment]

suziey-tp cekci..seme perot boroi hahahahahha

Nana said... [Reply to comment]

fara-tu la nak2 tgh panas2 terik kan..dok umah menggelupur je tu psl en somi suka ajak mandi sungai

Nana said... [Reply to comment]

fiza-hehhee mcm2 gaya ada..tepek 2 je kt sini.time ni kita dah naik, kita plak jadi camerawomen ngambik gambo diorang

Nana said... [Reply to comment]

ena-hehehe apa laie...ajak la en husbang g mandi sungai lagi hehehe

Nana said... [Reply to comment]

ayu-damia takut sungai???tidak sama sekali heheheh

dia ni ada satu masalah klw g mandi sungai kalau kita naik atas dia akan melalak2 nak masuk dalam sungai tu hehehe kalau salah sorang dari ktorg ada dalam air pon sama dia akan mengamuk2 nk mandi kena sama2 naik atas baru dia xmelalak heheheh

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-bila nak terjah ni?hehehe ktorg dah 2x terjah dah ni, tp amrul tu over sgt 4x terjah dah hehehe

Nana said... [Reply to comment]

ummi farish-heheh ktorg ni bole kata tiap2 bulan mest g mandi nak2 ada port dekat ngan umah plak...lagi la selalu pegi

mama tisya said... [Reply to comment]

mandi manda lg...best la tgh cuaca pana sni mandi sungai...kemain lg mcm2 aksi ye..siap ada mcm tarzan lg..sronok tul...suka fish spa..geli2 tp mula2 try rs nk menjerit bila ikan2 tu dtg kt kaki...hehehehe

*∽ IZAN ∽* said... [Reply to comment]

Bab terjun tiruk yang tak tahan tengok tuhh!!! mesti masing2 dok lepas gian zaman kanak-kanakk ha ha

Nana said... [Reply to comment]

eryn-kita xpenah tr sebab tgk pon geli hahah mmg tak tahan geli kang ade je jerit kat tmpt fish spa tu kang heheheh

ktorg mmg suka g mandi sungai nak2 plak br jumpe port mandi bez dekat nan umah plak tu
kita tingin nk wat aksi tarzan tu tp malu hahah xde org pompuan naik pon kekeke

Nana said... [Reply to comment]

izan-hehehe tu la seme jadi mcm budak2 bila jumpe sungai hahah xsemenggah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...