MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, June 2, 2010

anda photogenic mari join contest ni



nak join meh klik sini

tara..ini la gambar ala2 photogedik opsss..silap photogenic (kembang lak tekak puji diri sendiri wahahahaa)
gambar kawen bole kan penganjur?xde mention pon xbole..heheh means bole la kan?kan?kan?em..apa yang menarik dalam gambar ni??em..aku rasa ni la gambar di mana hari aku paling cantik dalam donia mcm miss world ahahahaha..ye la..ari2 lain aku xpernah rasa cantik...bila dah makeup tebai sekati ni wah..tetiba tak kenal ngan muka sendiri heeeeeeeeee...

ok..serius..serius..apa yg aku paling suka dalam gambar ni..senyuman aku tu kot..senyuman ikhlas dari seorang pengantin yang berdebar tunggu malam pertama.wakakaka...bole gitu?senyuman yang bole mencairkan hati seseorang yang bernama suami he...ok sudah2 la angkat bakul sendirik...

nak tag 3 orang:
1 ayu aka ibudamia
2.kak nida
3.rose aka ibu ayra

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Lelord said... [Reply to comment]

ekekekekek gudluck

Nana said... [Reply to comment]

heeeeeeee..tq..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

ekekekeke....tak der gambar fotogenik cam mana ni??? nanti nak godek2...

Nana said... [Reply to comment]

ayu-haih..dia kata xde plak..banyak gambo lawao2 tu esp sejak dah ada lens 50mm hehehehe

mama zharfan said... [Reply to comment]

cantik!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...