MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, June 8, 2010

bezznye dapat MAIN..

haip..haip!! aku tak abes tulis tajuk di atas tu la..bezznye dapat MAIN..taman kan...hahahhaha...korang suka je kan tajuk gempak2 gitu laju je memasing nk masuk sini kekek pasan...aktiviti terakhir damia sebelum abah dia balik kluang...ktorg bawa damia main kat playground kat tasik datok keramat kat ngan umah je..oleh sebab damia ni pantang nampak playground kan...asal nampak je dia ckp nak main...kesian damia mmg dah lama pon xbawa dia main kat taman...

time aku tengah buai ni damia nyanyi "buai..laju...laju..."dok ulang la 30x heheh tu je dia tau
korang jangan repot kat DBKL tau..kesian amrul kena saman kang gatai nk buai hehehehjangan kata amrul..aku pon tetiba tingin nk naik buai ni nsb baik bole tampung berat aku yang 54kg ni
sangat suka budak ni berlari je kejenya
men gelongsor
ibu happy tengok damia happy
budak yg suka main kt playground sampai xmau balik
suka sangat aku tengok damia happy...ari last damia manja2 ngan abah...malam ahad dah balik kluang, jumpe lagi 2 minggu lagi la kot..haih..penat sebenarnya duduk jauh mcm ni.

semalam aku EL, satu hari ada kat umah, damia dari pagi sampai la malam dia nk tido dia asik tanya mana abah??mana abah??pastu berapa kali dia cakap "ma,hello (call) abah..kesian...amrul 2minggu keje kat kl so banyak la masa diorang spent sama2...dah tu bila amrul xde dia rasa mcm lain kot..sebab selalunye jumpe ari jumaat-ahad tu pun setiap 2mgu sekali.ini, bila 2minggu direct amrul ada..melekat je..berkepit je 24 jam..

walaupun damia jarang berjumpe ngan abah dia, tp diaorang rapat..nak2 amrul suka manjakan damia, apa damia minta semua dia beli.aku marah damia, dia marah aku balik heheh...& kalau kitaorang keluar g mana2 amrul xbagi aku tinggalkan damia kat mak, tu pasal la setiap kali aku nk tgk wayang, g karoke, lepak minum 2,3 pagi aku terpaksa angkut damia sekali, dah tu xkan nk membantah ckp somi kang masuk neraka baru tau heheh...mayb amrul nak gunakan sebaik mungkin masa yang ada utk spent time ngan damia.

14 ribu orang memberikan idea bernas:

Ena said... [Reply to comment]

hehehe..

nasib baik akak ni suci tau! hahah.. sbb tak pk apa2 pun pasal main tu.. tapi dah dapat agak mesti layan damia main.. :)

mak budak pun dame gak happynye leh main buaian kan! lalalala..

sama la kita.. kalo nak ke mana2 mesti angkut ke sane sini.. tu pun kalau kami keluar la.. kalo tak.. dok jerla kat umah.. hhhuuhuh..

damia anak manja ayahnya la tu kan nana..

mama tisya said... [Reply to comment]

damia pelik kot tgk abah nye pn nk join naik buai...heheheh...

ni playground yg dkt ngan traffic light tu ek...

FyZa said... [Reply to comment]

alolo comeynya damia nie..
eh mak ngan ayh pun nk main gak..hoho

[-suziey-] said... [Reply to comment]

ghahhahah lawak wei..mak pak pn dok main..
huhu tetiba sebak plak baca damia dok tanya2 abah..huhu sian dia..rindu gamaknya..

lia said... [Reply to comment]

damia rindu abah dia...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

nampak gaya macam ibu + abah damia yg excited nak main playground ni...

siannya damia...rindu abah yer..nanti selalu 3G yer..

~ana~ said... [Reply to comment]

comel damia main buai..
siap nyanyi2 lg tuh...

Nana said... [Reply to comment]

ena-heheh nasib baik akk jenis suci murni xde menyimpang arah lain hehe
tu la..saya ni xkisah nk tinggalkan damia tp abah dia xbagi..nak bawa juga anak g mana2

Nana said... [Reply to comment]

eryn-haha tu la kan..tgk muke damia mcm pelik je dh tua bangka pon nk naik buai hahha
ahh kt trafic light tu

Nana said... [Reply to comment]

fyza-hehehe mak & ayah dia tingin nk nek...hahah dulu2 masa kecik xpuas main taman..

Nana said... [Reply to comment]

suziey-tu la..aku sedey gak..sampai pagi ni dia still dok tanya...kesiannn

Nana said... [Reply to comment]

lia-tu la lama sgt amrul kt kl kan...2minggu dia bkepit...pastu abah xde plak tu yg teringat2

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hahah tu la mak & pak yg lebih
nasib baik la telefon ada 3g..bole la call abah dia bila dia asik dok tanya2

Nana said... [Reply to comment]

ana-tp lirik nye itu je la sebaris yg dia tau heheh dok ulang la smpai balek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...