MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, June 17, 2010

C.I.C.A.K!!!


eii.....blom aku nk cite pon aku dah geli geleman mengenangkan kejadian malam tadi...

alkisah...dalam kul 9 malam gitu..aku nk g dapor buatkan air ribena damia, aku buka pintu blik sekali aku dengar "ketepek" pastu aku rasa sejuk2 & lembik kt tangan aku..sekali aku pandang...tengok2 cicak tengah dok kebil2 bijik mata dia...kat atas lengan aku

aku apa lagi...tetiba jadi mcm histeria belari2 dalam umah hahaha..mcm la cicak tu bole kejar aku...aku dengan sekuat tenaga nye sentap tangan aku kuat2 nak bg cicak tu jatuh atas lantai..eeei....geli gila aku nk kuis cicak tu ngan tangan!

dek kerana aku menjerit2 mcm orang gila damia pun keluar bilik & tanya nape ma??hehehe kiut je...sebok gak nk amek tau nape ibu dia jadi histeria hahaha...

eei..tolong la...aku xleh blah la..ngan cicak, katak or spesis2 lembik2 sejuk tu eei...

23 ribu orang memberikan idea bernas:

ita cutevirus said... [Reply to comment]

ita baca pon da meremang.... ita pon geli jugak....

mummy_ayu said... [Reply to comment]

leh bayangkan menda lembik lembik n sejuk jer..ish ayu pun geli...

Ena said... [Reply to comment]

heheh.. memg geli kan!.. nak nak lagikalo cicak tu besorrrr pastu dok bertepek baik punyer.. hoho..

kalo anak dara akak tu nak kasi dier dok diam sebut la nama cicak.. mesti dier akan diam.. ekekekke..

Nana said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
[-suziey-] said... [Reply to comment]

erkkk..dpt rs kegelian itu..aku pn geli giler ngn cicak or spesies seumpamanya..tikus lagi la..huhu..

nieda said... [Reply to comment]

ei gelinya, mmg patut pun kita jerit mcm histeria..hehe

PHiRa said... [Reply to comment]

nana, akak baca pun tetiba akak dok hayun2 tangan sambil terjerit...hahahhaha....boleh rasa kegeliannye tu...

azura samsuddin said... [Reply to comment]

bukan xleh pe, ntah sejuk je bdn cicak ni bile menepek atas kulit kite pastu rasa geli2 pulak...eiiii

Ibu Ayra said... [Reply to comment]

oh tidakkkkk....memang geli segeli-gelinya la...

lia said... [Reply to comment]

aku da geli geleman meremang bulu roma baca...

aku pon geli cicak.... yeakkkk

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

akak pon geli dikkk... klu akak pon mau terlompat2 histeria gak... heheh!!!

~ana~ said... [Reply to comment]

eee...geli nya...siap dia buat kebil2 mata tuh x tahan tuh..hu3x..

Nana said... [Reply to comment]

ita-hehee agk2 nye klw setepek cicak tu ats lengan camne la gayanye kan hehehe

Nana said... [Reply to comment]

ayu-heheh tu la sebab dia ada rasa lembab2 tu yg geli tu

Nana said... [Reply to comment]

ena-hehehe mmg geli kak..
damia pulak lagi suka cicak..mau dia kejar nye cicak tu sampai dapat hehehehe

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hahah tikus pon aku xleh..penah g makan kt mana ntah sekali cik ti melintas tros kaki aku naik atas kusi

Nana said... [Reply to comment]

nieda-hehehe mmg xleh nk ingt eei..lembik2 je iyekkkk

Nana said... [Reply to comment]

phira-heheh akk buleh feel ek mcm mana saya nye kegelian hehehe ha..mcm tu lah

Nana said... [Reply to comment]

azura-hahaha itu la pasal..itu la yg buat geli yg amat tu

Nana said... [Reply to comment]

ros-hahaha....tau xpe.rasa meremang plak bulu roma ni

Nana said... [Reply to comment]

lia-hahahah itu blom cicak tu dok bertepek ats ko lagi kan lagi la yekkk heheh

Nana said... [Reply to comment]

ana-hahah tau xpe..bole plak dia kebil2 biji mata nk ngorat la konon kekekke

MamaDamia a.k.a Haiza said... [Reply to comment]

den pun geli ngan natang cicak ni...pengalaman cicak bleh masuk dalam seluar tahun lepas memang sangat menyeramkan...eeiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...