MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, June 8, 2010

contest cik aleng indah

nak join klik sini

gambar ni masa aku bermandi manda kat air terjun sungai pandan, kuantan pahang.kenapa aku rasa tempat ni indah??em..aku ni seorang yang suka kan aktiviti mandi manda ni..xkira sungai tu lawa ke tak lawa ke janji air sungai tu sejukk & bezz klau mandi manda...pertama kali sampai kat sungai pandan ni & tengok dia punya air terjun teros aku cakap WAH!!! cantiknye....air terjun dia tinggi sangat, di tambah dengan air nye yang sejuk & udara yang nyaman dalam hutan rimba...memang bez...kalau tak percaya sila kepada mereka2 yang tinggal kat kuantan

3 ribu orang memberikan idea bernas:

aleng said... [Reply to comment]

aritu pun baru je pegi air terjun ni. mmg cantik!! gudluck yer

Nana said... [Reply to comment]

owh penah pegi ke hehe tq

soffya cik bulan said... [Reply to comment]

thu tmpt ni..
org ktn ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...