MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, June 10, 2010

Contest Gambar Best by AsaDa

nak join klik sini
oleh kerana penganjur kata bole letak gambar lebih dari satu so aku pilih 6 keping ni utk cuba nasib..heheh sebenarnya banyak lagi gambar bez2 tp aku dah juling mata nak pilih dah..so ini je la yang terbest aku pilih

gambar aku pakai baju hijau ni masa aku & adik ipar aku berjalan2 kat bukit bendera...seme happening & gila2 bila bab bergambar..hehe aku suka sangat gambar2 ni...


ok gambar di bawah ni plak masa aku & kawan amrul bermandi manda kat kemensah, time ni aku lah yang jadi camerawomen merakam aksi2 tarzan & juga aksi ala2 penerjun papan anjal negara..eheheh



8 ribu orang memberikan idea bernas:

ASaDa RyutaRo said... [Reply to comment]

ngee~ asada datang~

wallaweh! pic hapening semua ni. asada pilih pic 2nd last ea. tarzan nak jatuh air.. hihi :P

tQ sudi join.. gud luck! (^^,)

Nana said... [Reply to comment]

ok tq asada..hehe pic last tu gmbo en suami saya yg verangan nk jadi tarzan hehe

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

kalau sporting memang semua gambar gila2...ekeke...

good luck

Nana said... [Reply to comment]

hehe tu la..seme kepala sewel2 seme hahah

farah said... [Reply to comment]

oh , bestnya .
teringin nak ke kemensah . tapi , beelum ada rezeki lagi

Nana said... [Reply to comment]

farah-hehe xpe...xlari kemensah di kejar..bila2 nanti ada rezki dapat la pegi tu

F~CiCAk said... [Reply to comment]

haha.. best yg first tu.
skali ngan yg kecik pun angkat kaki.. :))

Nana said... [Reply to comment]

heheh damia menurut perintah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...