MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, June 21, 2010

contest mata menawan

nak join klik sini
lawa btol penganjur kita ni..cantik matanye...sekali pandang mcm norjuma heheh patut la dia ckp saya bukan norjuma, heliza sebab mmg ada iras2 pon..cute!

ni la dia gambar konon2 perasan mata menawan hehehe...
nak tag 2 orang

1. ros ibu ayra
2. ayu a.k.a ibu damia

REFERRAL : EPI-AIN

kalau korang nk join jgn lupe letak nama aku NANA sebagai referral ek...tq..

9 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

amboi..menarik tu..good luck dear!!!

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

ngeh ngeh ngeh...tag dulu pun tak terbuat lagi ni...


alamak...ader gambar mata menawan ke ni??? nanti kena check dulu..

good luck nana...

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

gd luck kak nana!

Nana said... [Reply to comment]

ayu-tq...jom la join

Nana said... [Reply to comment]

ayu-heheh kan ada banyak gambo2 superb tu apa lg moh ler

Nana said... [Reply to comment]

tq fara... :)

Yan said... [Reply to comment]

dah join dah... kite letak nana as referral.. :)

Ibu Ayra said... [Reply to comment]

hohohoho kena tag lagik...

Fane Davis said... [Reply to comment]

mata cantik...side belakang lagi..heheh...kompom menang neh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...