MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, June 7, 2010

dapat mutiara jauh terbang dari sabah

arini aku EL, semata2 nak menyambut adiah pearl ni .muahaha..ye..ye..an je..kebetulan plak kan...aku ada kt umah arini tiba2 abg posmen sampai..pon..pon..damia mcm biasa la..pantang dengar hon abg posmen tros dia berlari g amek surat.pastu dia ckp surat bibu..(ibu)

nila hadiah saguhati aku menang contest anjuran beba contest love is you & me.tak sangka plak dapat set pearl yang kale pink ni...suka..suka..nak2 kerongsang dia tu lawa...kepada puan beba..terima kasih...
bukti pengeposan
sila abaikan tangan damia dan2 je dia tangan dia menyelit situ time aku snap gambo ni jari damia ni sama je mcm aku jari gemok hahaha...
ni gambo terang skit..cilok kt blog beba

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

dah sampai erkk..ayu punya tak sure lak...nanti nak tgk ader surat tak kat rumah....selalunya gi keje leas zohor, sempat tungg posmen..ari ni keluar keje awal lah pulak....

btw cantik gelang ngan pin tu...

juelee said... [Reply to comment]

cantek.....

suamihanyisterizuki said... [Reply to comment]

waaa, beshnya bertuah... sweet je kaler nya kan....

Ibu Ayra said... [Reply to comment]

wah, wah....nih la dia...cantiknya..pink kaler plak tu...ros pun baru dpt brooch dari sabah...cousin keja kat sana, kebetulan weekend baru nih jumpa dia... ros dpt kaler biru...

Nida said... [Reply to comment]

Cantiknya.. tahniah Nana...

Baucer Nana pun dah sampai. anak2 akak pun tak sabau nak ke Melaka.

Nana said... [Reply to comment]

ayu-ahh baru semalam sampai rasanye ayu pun sure dah sampai gak tu kan

Nana said... [Reply to comment]

jue-tq...

Nana said... [Reply to comment]

mas-ahh tu la mgm sweet je aritu ada 2 kaler ijau & pink tak sangka dapat yg pink ni lawa

Nana said... [Reply to comment]

ros-ahh.. ini la dia semalam nk upload kt fb xbole...hehehe
kita suka sgt ngan kerongsang tu lawa

Nana said... [Reply to comment]

kak nida-tq
owh dah sampai ek..ok selamat bercuti ye

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waaa tantek gelang tu..huhu..klu dpt g sabah bole beli..

Nana said... [Reply to comment]

suziey-sian ko...hehehe xpela nanti aku g sabah aku bli kan utk ko hahah aklw la aku jadi g sabah kekkee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...