MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, June 11, 2010

Fridge Magnet

sape suka kumpul FM?aku suka gak..tapi xbanyak lagi koleksi FM aku....idop segan mati xmau jek...hahaha dok banyak ini je bertepek kt lemari es aku..ritu ada sorang blogger tanya aku..dia nak bli FM krabi yang aku nak buat adiah giveaway tu..hehe..sorry la aku xleh jual aku ckp kat dia sebabnye aku dah janji nk bg adiah tu kat pemenang...

so aku suggest dia masuk blog ni

http://fridgemagnetonline.blogspot.com/

kot ada antara korang yg berminat nak bli FM dari seluruh negara bole la masuk situ ek..mana la tau kot ada antara korang yang belum tau lagi pasal blog ni, aku saje nk share..

arini xsempat wat entry bergambo mcm biasa hehe..malam td lepak ngan kawan2 baik aku balik lewat so dah ngantok malas nk transfer gambo..minggu depan je la aku cite...


22 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

samala.ayu pun suka gak collect FM nie..tapi pun tak banyak sgt lagi..

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waaaa bgs nih...

mama tisya said... [Reply to comment]

suka2 kumpul FM even tkde peti ais sendiri lg..huhuuhh..nk2 rmi gk geng blogger yg bg ole2 FM

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

samalah ngan ayu...tak banyak pun FM ni...tapi kalau nak banyak singgah jer air hitam...macam2 FM ader jual..

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

wah..ternampak FM selipar bali di sana..heheheh..kite suke kumpul FM gak esp dari tpt2 yg pernah gi bercuti. so kalau nak bg penuh satu fridge tuh, nmpaknye kena byk kanlah bercutilah gamaknye..kekekeke

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

suka gak FM... tapi koleksi tak byk pon...

wawa syaida said... [Reply to comment]

bagus ni....
suka jgak kumpul tempek kat peti ais.. +___+

FyZa said... [Reply to comment]

minat gak tp jarang nk beli..nti dok umah sndri bley..keh3..;)

aZuRa AhMaD said... [Reply to comment]

kak zura pon suka kumpul..penuh dpn pintu peti ais...

Nana said... [Reply to comment]

ayu-sama la kita..ada yg dah pecah sebab jatuh...damia la nye keje

Nana said... [Reply to comment]

suziey-heheh aku tau ko suka kumpul fm kan tp lg bez klw org bagi dari beli kan aahahah

Nana said... [Reply to comment]

weyn-hehe bez nye ramai org bagi ek..xpe kumpul banyak2 nanti ada peti ais sendiri teros tepek sure penuh sebab dok kumpul dari skang

Nana said... [Reply to comment]

ayu-kat air itam tu ada ke juai fm2 dari luar negara?ke just bentuk2 buah, sayor, binatang je?kita suka kumpul yg ada nama2 negara je hehe klw bianatang ke buah ke kureng skit

Nana said... [Reply to comment]

lily-heheh fm bali tu paling kecik sekali..

alah xyah g cuti kita ngecak je ngan org2 yg nak g bercuti tu untung2 dapat fm free hehehe

Nana said... [Reply to comment]

zue-hehe sama la kita..xbanyak sikit2 je ada..tgh berusaha utk kumpul lg

Nana said... [Reply to comment]

wawa-hehe pasni klw nk fm obersea bli on9 je hehe nk tgu g obesea ntah bila kan

Nana said... [Reply to comment]

fyza-heeh xpe la bli skit2 kumpul nanti teros tepek

Nana said... [Reply to comment]

zura-wah penuh ek banyak tu..sure ramai org bagi kan

** atie + aisyah ** said... [Reply to comment]

nana.. atie kan tak suke kumpul bende ni.. maybe sbb rase semak mate kot.. hahahahaha

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

wah menarik la blog tu..tp yg xbestnya sbb boleh beli sendiri mcm tu je..eli kumpul FM tempat yg eli p je ekkeke

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

alycia pun kumpul FM gak..
biasa beli bila pg kat mana2 tempat yg kita pg.. atau kirim kat kengkawan..

Ya ALya said... [Reply to comment]

saya pun ada jual FM gak,tapi sekarang ni just yg dr scotland je dulu...kalau ada yg minat sila la ke sini....

http://alya-jualanmurahmurah.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...