MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, June 29, 2010

KNIGHT AND DAY

alamak tertekan publish plak....sebenarnya nk publish esok..ntah tertekan apa ntah tros publish hehe belasah je la

tgk ari ahad lepas...sebenarnya aku tingin nk tgk cite THE A-TEAM tp amrul ajk tgk cite ni plak..xpe la layan jela..janji tgk wayang hehehe...

alamak...cite ni pelakon je bez tp cite kureng bezz la...yang bezz pon part2 aksi la, tgk tom cruise beraksi ala2 cite james bond tu bez la..cite dia slow la.. pastu cameron diaz yg biasa ngan watak2 komedi & part2 komedi & aksi je yg aku suka yang lain2 bg aku tak berapa umphh..

sinopsis?google la sendiri ek..sebab jalan cite pon aku tak berapa nk paham...heheheh...




8 ribu orang memberikan idea bernas:

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

hmm,aku pon rase citer lebih pd nk ketengahkan tom cruise dgn diaz tu ha kan..

Hezesuze said... [Reply to comment]

oh tom cruise jejaka idaman akak tu nana....hakhakhak

eh dgr citer ni lebih kepada action comedy kan....rasa cam nk pegi tgok tp akak xminat sgt ngan heroin nye arr....camne?? hehe

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

ouhh..belum tgk lg..nnt kena try p tgk jgk la br tahu cite dia camne

Ena said... [Reply to comment]

akak ni lagi la.. dah lame benor a layan citer omputeh.. asyik2 upin ipin jekkk.. adeihhhh!!

Nana said... [Reply to comment]

zt-ahh tu la...sebab depa ni pemes, depa la tarikan org nk g tgk cite ni,

SyaNa said... [Reply to comment]

aku nk tggu DVD je la
mcm tak baloi jek tgk wayang da ko kabor tak sebest mana
hehee

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

alamak..talk best ke..ayu baru jer simpan angan2 nak tgk...cam best pulak rasanya

Nida said... [Reply to comment]

aci tak ek download cerita ni dari enternet...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...