MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, June 16, 2010

makin parah....

huwa..nape mcm ni?arini nye entry seme auto publish..aku taip semalam kt umah tu pon pakai lappy adik aku sebab lappy aku dah jahanam..

klw semalam aku xleh view gambo blog korang..arini lagi teruk xleh nk komen dah terus! ke mmg tenet or blog yang tengah bengong?

ada tak sape2 yang senaseb ngan aku ni??

tak tentu arah aku bila xleh nk update blog nak2 sejak memenjak nuff kemain rancak dengan iklan nye kt blog aku ni kekekeke...

sorry ek kengkawan..xleh aku nk komen kt blog korang....aku tinggal jejak kt shoutbox je la...maceh kepada yg sudi jenguk2 blog aku ni ha...


11 ribu orang memberikan idea bernas:

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

hurmmm eli ok je ni..esok² ok kot..line internet kot?

saveme_zero said... [Reply to comment]

maybe ada problem dgn tenet kot. kat opis ok kan

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

agaknye line tenet kot. kite setakat ni ok jek..wlu bb kengkadang slow cam siput tp still leh update blog ngan jayanye setakat nih...huhu

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

hmm..hrp2 xdela berlarutan masalah ko ni..mmg panas montot la klu lame2 cenggini kan..ker ni terjadik kt line tenet opis ko je? dan terjadi kt umah jugak ke? ishk..

~ana~ said... [Reply to comment]

ish2x...jgn la internet kat ofis kita nih buat gitu gak dah le..buhsan la gitu gaya nya...

Ena said... [Reply to comment]

owh.. kesiannya nana.. patutla sepi je smlm.. selalu banyak juga n3..

akak rasa mcm k jer.. cuma slow sikit smlm.. tapi still ok a..

moga lappy nana kembali pulih.. tapi dah bawa p spital ke belum? ekekekeke

[-suziey-] said... [Reply to comment]

aku rs tenet connection,.aku pn pnh experience cam ko nih.sbr je la

Nana said... [Reply to comment]

eli-ye la..line tenet prob..arini dah ok dah

Nana said... [Reply to comment]

sue-kt opis la yg prob tu kt umah ok jek..

Nana said... [Reply to comment]

lily-hehe semangat tgh membara2 tgk nuff makin lebat hahha...tu psl sakit ati xleh masuk masuk blog korang plak

Nana said... [Reply to comment]

zt-kt opis je yg selalu prob..kt umah ok lajuk je
mmg panas montot..panas ati sama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...