MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, June 8, 2010

marathon kenduri kawen

ari ahad ada 3 kenduri kawen yang aku terjah..pergh..gila la..balik umah penuh tangan kiri kanan bawa beg kertas yg mcm2 diisi makanan dalamnye.pastu damia dah tau dah klw dpt beg kertas g org kawen sure dia ckp nak gula..padahal aku blom buka pon beg tu tau2 je dia ada gula heheh..sebenarnya ada 4 kenduri tp lg satu tu aku xkuasa dah nk datang dah la jauh kt subang..aku pegi area2 umah je..

Tempat : Dewan Besar UTM, Jalan Semarak
Majlis Perkahwinan Shahrul Isnahar & Laila
Tema:Grey
Relation:kawan sekolah amrul a.k.a pemandu pelancong kami masa kt kuching

aku suka tgk pelamin dia..
so sweet je couple ni kan..sama cantik sama padanbergambar kenangan sama pantin.pasni bezla klw nkg kuching xyah sewa hotel tumpang je umah isnahar heheh..
damia bergambar dengan pengantin juga..pengantin basi kekekek...kenyang...jom next wedding
Tempat: Dewan Komuniti Taman Melati
Majlis Perkahwinan Shazareen & Shafinaz (nama dekat2 kan..orang kata panjang jodoh)
Tema: Purple (owh..i like..pelamin & baju sgt superb!)
Relation: kawan aku masa sekolah rendah (terjejak balik dalam FB)

shazareen, budak paling kecik dalam kelas dah kawin
skang ni pesen kusi pelamin tinggi kan?tp lawa.
bergambar kenangan ngan budak paling kecik dalam kelas masa darjah 6 skang dah tinggi aku je heheh..
Tempat: Keramat Permai Au1
Majlis Perkahwinan (sorry xtau nama..hahaha)
Tema: Hijau
Relation: kawan amrul punya adik

lawa pelamin pesen kusi tinggi lagi


fuh...penat..seharian ke majlis kawen..tapi yang aku makan first wedding je...xleh nk isi dah..xtau celah mana nak sumbat..kekeke...kepada ketiga2 mempelai selamat pengantin baru..semoga berbahagia hingga ke akhir hayat & semoga di kurniakan zuriat yang soleh & solehah..amin

p/s: patut la ramai sgt orang kawen...rupa2nya musim cuti sekolah dah start..patut la sana sini orang mengawan muahahahaha....

14 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

rajin tul korang p wedding...ler tktau ke cuti sek..tu psl rmi org wt kenduri...ehheheh

Nana said... [Reply to comment]

hehe orang jemput kita mesti datang...tu la pasal baru tau cuti sekolah..haha dah tak sekolah mana nk amek tau tau hal2 cuti sekolah ni

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

samalah ayu...sana sini dapat jemputan kawen..tapi ader gak yg skip tak pergi....tu kalau in case satu hari 3 rumah...huhuhu tak larat rasanya...

rajin nana ni pi kenduri kawen yer..bagus2...sikap cam ni lah yg kita nak..jgn jadi cam ayu ..malas...

ita cutevirus said... [Reply to comment]

ahhahhaha... musim mengawan ek??

[-suziey-] said... [Reply to comment]

adeiii letih tgk byk sgt kenduri ko terjah..adeii kenyang perut..aah la zmn aku dulu xde pn pesen kusi tinggi ni..best la..nmpk pantin kecik je ekek:P

SyaNa said... [Reply to comment]

musim mengawan ek
hahahaa
bos lama aku suke ckp "majlis pecah dara"
kuang ajaq!!!

Nana said... [Reply to comment]

ayu-kita memang suka g orang kawen & so far kalau kawan2 kawin mmg tak pernah kita tak datang lagipun bila orang dah jemput kita wajib kena datang kan..ehehehe

Nana said... [Reply to comment]

ita-kekeke.mmg cuti sekolah=musim mengawan kekeke taon depan seme bawa perut

Nana said... [Reply to comment]

suziey-mmg banyak yang diterjah tp yang makan satu kenduri je kenduri mula2 tu hehe xlarat la nk makan seme tmpt xtau mana nk sumbat dah heheh

Nana said... [Reply to comment]

syana-hahahah lagi dahsyat kekeke lawak la boz ko tu

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

bagus korg,sure tuan punye kenduri gembire tetamu yg dijemput dtg..ko kan mmg suke g kenduri,sonokla weh cuti skolah ni mmg berkenduri jela weekend

Nana said... [Reply to comment]

zt-hahaha ko pon tau kan aku suke g kenduri kawen hehe
ntah la ek pon xtau sebab aku aku mmg suka g kenduri kawen, aku suka tgk pegantin pakai baju lawa2 pastu suka dengar kompang hahaha

lgpun org dh jemput kena la datang..klw aku ada hal je aku xdtg tp aku jarang miss la kawan2 kawen

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

cantiknya pelamin yg mula2 tu!! byk tol bunga.. tapi takut pulak tetiba runtuh..hehe

Nana said... [Reply to comment]

fiza-ahh lawa..ala2 garden gitu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...