MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, June 11, 2010

nak update tp xleh upload gambo

sakit ati tol aku ngan blog arini nk update gambo tp bila abes upload...xkuar plak gambo nye...

pastu masuk blog korang aku xleh view gambo...haih..kat umah ok je..kt opis mcm haram jadah je....

tu pasal la selalu entry2 aku wat auto publish...

sorry tak sempat komen kt blog korang sebabnya aku dah taip komen pajang lebau sekali kuar connection timeout!

sekian tu saje luahan hati..


4 ribu orang memberikan idea bernas:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

ekekeke...sabo jer lah...tak pe2...nanti balik rumah upload banyak2 terus..

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

erk,aku memahami perasaan ituh..huhu..

Nana said... [Reply to comment]

ayu-sampai umah trosssss upload gambo ahaha
tp fb lak xle upload kt umah hehe hampeh tol la

Nana said... [Reply to comment]

zt-heheh sakit ati tol la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...