MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, June 18, 2010

orang bagi...

ni adiah aku dapat masa bezday..heheh dah tua2 bangka pon dapat adiah lagi kan...heheh terima kasih kat kawan2 yg sudi bg aku adiah2 ni..

payung dari cameron, opis mate g cuti2 kt sana..dia belikan..elok sgt la tu aku mmg xde payung skang ni.tq mimi!
tmpt letak pen opismate kat sungai petani bagi..tq huda!
ni tiap sorang kt opis dapat utk bday...last year dapat payung taon ni bajet ciput mug aje..jadi la..dari xdpt pape kekeke..tq opis!
ni plak datang ngam2 juga masa bezday aku, adiah GA dari sall keychain kt dalam evelope ni mana ntah damia letak keychain tu..aku snap je la envelope ni bukti penerimaan..heheh tq sal!
p/s: tgh tunggu adiah dari en. amrul..eheheh..ada ke tak adiah utk saya awak?

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Yan said... [Reply to comment]

bertuah badan

Nana said... [Reply to comment]

yan-heheh rezeki...

saveme_zero said... [Reply to comment]

rezeki tu. bkn bdk2 je dpt hadiah..hehehe

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

rezeki jgn ditolak hehhe
tua bangka pebenda hahah muda lg hokey..tua jgn disebut, kang tua betul kang :P

Nana said... [Reply to comment]

sue-heheh tu la..ingt budak je dpt adiah mak budak pon dapat kekeke

Nana said... [Reply to comment]

eli- btol2 rezki jgn ditolak heheh kita sedar kita dah tak berapa muda heeeeeeee

nieda said... [Reply to comment]

wow bestnya byk dpt hadiah

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waaa rezeki dpt hadiah:)aku suka la bear tu..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply to comment]

perghhh, byk adiah ko dpt...
hohoho, rezeki tu..
part adiah dr amrul tu mesti yg paling besh kan?.. hihihihi

Nana said... [Reply to comment]

nieda-hehe tu la..xsangka plak dah besar2 gini ada org sudi bg adiah lg heheheh

Nana said... [Reply to comment]

suziey-org yg bagi bear tu kata pp aku mcm itu bear hahahah

Nana said... [Reply to comment]

leily-heheh blom tau lg apa adiah nye tgh menunggu heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...