MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, June 9, 2010

pesbuk yang berjasa

aku sure bukan aku sorang je yang berterima kasih ngan pesbuk..sebab telah menemukan aku & kawan2 sekolah rendah...stakat hari ni bole kata 90% kwn2 kelas darjah 6 dah ada dalam list FB aku...mmg ada antara kwn2 aku yang duduk kat melaka,perak, johor & kebanyakan masih kt KL walau jauh mana pon mereka..ttp dapat keep in touch kat FB.tak susah2 g tv3 buat rancangan jejak kasihan kekekeke...

ahad lepas aku dapat jumpe kawan2 dari sekolah rendah & paling penting kawan satu kelas masa darjah 6.time nk g kenduri ni amrul tanya ni kawan awk yang mana?aku jawap kawan darjah 6...tros amrul mcm heran hah?darjah 6?kekeke..ye la orang lain ntah kemana2 ntah klw kawan sekolah menengah tu mayb bole terima akal la kot...heheh aku xplain la kat dia..bukan nye ktorg ni berhubung dari abes sebolah smpai skang..mmg masing2 dah lost contact..& jumpe balik kt FB

nostalgic sungguh la..ada antara kawan2 aku ni yg mmg aku tak pernah jumpe sejak abes darjah 6 means 15 tahun aku xjumpe..mcm xcaya pon ada...bole jumpe balik ngan kawan2 lama..apa2 pun mmg bez sgt hari tu..borak2 cite lama...harap kita seme tak putus hubungan...

huh..jeles la korang..aku smpai lambat xsmpt amek gmbr ramai2 ats pelamin
dalam ramai2 ni ada 2 orang je yg dah ada anak aku & dewi yg pakai bj ijau tubudak laki pakai baju belang hijau tu & pakai kopiah tu la yang aku dah 15 tahun xjumpa..akhirnya dapat ketemu..dulu budak paling nakal dalam kelas skang dah jadi IMAM!
berdiri dari kiri fadli, dewi, mariana, fairuz hafizah, afifah, aku , mazlina
duduk barisan bawah syed (budak yg duduk sebelah aku masa darjah 6 dia suka kentut kat aku! hahah..gile notee dia ni skang jadi IMAM), razak, eliza, shahril, nizam & azlan shah.
tengok..aku ingat seme2 nama kawan2 darjah 6 aku tau nama bapak pon aku ingatkorang..aku sangat happy dapat jumpe korang...walaupun aku ada wedding lain aritu, aku rush juga jumpe korang & walaupun xsempat makan masa kat sini sebab sebok berborak tp aku happy...harap persahabatan kita akan berkekalan sampai bila2..

20 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

wa...bestnya boleh jumpa balik kawan lama.. huhu mmg nostalgic sungguh

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

yup
defenitely true ler nana
kat fb..
kawan sekolah dari darjah satu pun aku dapat jumpa blik.
apatahlagi kwn sekolah menengah.
kolej/uni pun aku mmg dapat jumpa

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

betul nana...FB banyak berjasa..leh kumpulkan balik kawan2 lama....

SyaNa said... [Reply to comment]

mmg berjasa gile FB ni
tapi aku tak jmp lagi kawan skolah rendah
sbb byk nau skolah rendah aku pindah randah
smp lupe nama skolah
hahhaaa

zura@iwan said... [Reply to comment]

mmg bjasa gk le fb ni...ketemu ngan kwn2 lama plak..bestt....tingat la plak zmn2 sekolah dulu noh...hehe

pstt; klik Taylor sbiji...hehe

Ibu Ayra said... [Reply to comment]

nih dah bleh kira reunion nih... FB mmg sgt berjasa...

[-suziey-] said... [Reply to comment]

tu la..mmg canggih fb ni..jmpa balik bdk yg dh laam giler xjmpa

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

kite pon tgh jejak kasihan budak2 skolah rendah kat fb tp setakat ni lom smpai 10 org pon jumpe..hehehe..nway, klu ade reunion budak skolah rendah rase tk pergi kot sbb malu. dulu ms skolah kurus cm papan, skang dh besar gabak dh..=p

wantie said... [Reply to comment]

Wah.. budak paling nakal dah jadi IMAM. Tu la Allah dah bagi Hidayah untuk dia. Tak semestinya nakal masa kecik jadi jahat bila dah besar betul tak? Pokok Pangkal diri sendiri nak berubah ke tidak.

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

hahahaha notee ah imam yg suka kentut tu :P

eh eh..ada nama eliza la di situ heheheh

Nana said... [Reply to comment]

fiza-tu la mmg seronok tak terkata..dah lama gile xjumpe sekali jumpe memasing dah lain

Nana said... [Reply to comment]

ayu - tu la taip je nama kuar seme kawan2 kita kan...klw xde pesbuk ni jawabnye putus hubungan la seme

Nana said... [Reply to comment]

ayu-tu la kan...senang je nk jejak balik kawan2 lama...ngan ada nye pesbuk ni

Nana said... [Reply to comment]

syana-heheh..klw gitu sure berlambak kwn2 sek rendah ko asik tukar skolah je

Nana said... [Reply to comment]

zura-tu la kan..sgt2 berjasa
tq zura..lap u lah hehe

Nana said... [Reply to comment]

ros-ahh tu la ni dah kira reunion dah tp mini reunion la..pasni bole plan reunion btol2

Nana said... [Reply to comment]

suziey-klw dulu kan asik tercari2 je kawan lama..skang ni hujung jari je mainkan peranan heheheh taip je kuar..

Nana said... [Reply to comment]

lily-hahahah tau xpe..ala seme pon kawan2 kita ni mmg kecik2 dari sekolah tp skang seme dah beso2 yang pengantin tu je menteng dari dulu smpai skang kecik hehehe

Nana said... [Reply to comment]

wantie-mmg nakal gile budak syed tu..hahaha intai pantis cikgu time cikgu pakai skirt pendek, suka kentut kat aku mmg agak setann skit la hahahah
tp alhamduillah..skang jadi imam besar

Nana said... [Reply to comment]

eli-mmg notee gile ala2 cite LBS tu jadi budak setann hahha tgk skang dah jadi imam

hehehe pasan je dia nama eli tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...