MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, June 28, 2010

selamat pengantin baru shahirah & husband

Tarikh : 26 June 2010
Tempat : Pangsapuri Bukit Baru, KL

ni majlis kawan aku masa zaman kecik2...pengantin pompuan muda 3 tahun dari aku.lawa pelamin dia..kelas....baju pun cantik...

way ya & husband selamat pengantin baru semoga bahagia hingga akhir hayat...





12 ribu orang memberikan idea bernas:

Hezesuze said... [Reply to comment]

perkahwinan zaman skrg nie kerusi pelamin haruss beso dari pengantin...ahakss!!

mmg clust pelamin nye rasa cam nk bersanding balik lak...hehehe

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

cantik ar pelamin tuh... baju pon cantik...

adik ipar yg nak kawen bln 10 nih pon, tema biru nih gak...

SyaNa said... [Reply to comment]

cantek nye pelamin ngan baju
jeles weyy rasa nk sanding lg skali :p

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

aku rase blog ko ni sesuai utk bakal pengantin cari idea utk tempah pelamin,ekekeke

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

wahhh...memang tak dinafikan cantik ler pelamin ni..pengantin pun cantik gak...

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

mmg tanteklah pelamin die..=D

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-tu la pasal..pesen skang ni kusi gergasi seme
tau xpe kak saya pon rs nk sanding lg jek hahha

Nana said... [Reply to comment]

zue-tu la saya suka tgk baju & pelamin dia lawa

owh kale biru gak ek..cantik saya suka kale biru

Nana said... [Reply to comment]

syana-heheh sanding je wei..org xpenah buat kita buat heheh

Nana said... [Reply to comment]

zt-hahah tu maknanye aku ni selalu g org kawen kan hehehe

Nana said... [Reply to comment]

ayu-tu la pelamin grand sgt kan...tersergah gitu

Nana said... [Reply to comment]

lily-ahh tu la pasal minat pelamin dia lawa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...