MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, June 25, 2010

tak sabar nk mengundi

tadi aku saje2 cek tgk nama aku dah ada ke blom dalam senarai semakan daftar pemilih kt website SPR

akhirnya...ada pun nama aku dalam senarai mereka2 yang dah bole mengundi, punya la lama..aku register dari bulan 2 aritu, bulan 6 baru ada dalam list.

tetiba rasa tak sabar plak nk mengundi..hahaha...umur dah 27 tahun tak pernah mengundi seumur hidop...heheh..xpela atleast aku ada kesedaran nk mendaftar kan...baru la bole kata rakyat malaysia yang bertanggungjawab...hehehe

bukti...


10 ribu orang memberikan idea bernas:

Nida said... [Reply to comment]

Undilah dengan bijak..hehe

ita cutevirus said... [Reply to comment]

eh? nana baru nak mengundi ke??? huhuhuhhu... ita da 2 kali...

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

bagus nana... jadilah rakyat mesia yg b/tanggungjawab... hehehe!!!

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

alamak...yayu pun tak pernah mengundi

Nana said... [Reply to comment]

kak nida-undi adalah rahsia hehehe

Nana said... [Reply to comment]

ita-hahah tu la..kesian kan baru je reg kekekek

Nana said... [Reply to comment]

zue-heheh tu la xsabar rasanye 1st time nk turun menguundi

Nana said... [Reply to comment]

ayu-heheh ala..ramai mcm tu..kdg2 ada reg tp malas nk kuar mengundi hehe kita ni baru ada kesedaran nk mengundi

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

tak penah mgnudi lagi sbb blm cukup umr, next mengundi, baru blh..hehe..nk check jugak lah ;)

Nana said... [Reply to comment]

fara-hehe jgn lupe reg dulu ek hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...