MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, June 23, 2010

training...

1st time keje kt sini kena anto g training...nasib baik kt KL aje...kalau kena g training kt kilang @ sungai petani nun mau nanges aku tinggal damia...hohoho..

arini & esok aku xleh on9..nanti aku lawat umah korang ek..skang ni masa terhad gila la..kt umah xdpt nk on9 mcm biasa dah lappy dah jahanam...tq ek korang yg sudi singgah sini..

kita jumpe balik ari jumaat...

aku akan ke sini, holiday villa subang...argh..sure jalan jem kan pagi2 huwa..azab2...xpela demi mencari ilmu gagahkan juga lah...

14 ribu orang memberikan idea bernas:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

selamat bertraining.....

jalan jem??? harus pergi jugak kan...paling menci jalan jem...membazir masa rasanya kat tgh jalan tu...

[-suziey-] said... [Reply to comment]

slmt bertraining..

~ana~ said... [Reply to comment]

wah...best g training nih..:)
dpt banyak ilmu...

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

selamat ber-training!

*∽ IZAN ∽* said... [Reply to comment]

selamat berkursusss.... Gi subang tuu.. leh la singgah Empire yg baru siap tu hu hu hu

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

xper nana..aku klu g training no 1 pikir mknn sedap x..hahahahaha

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

ohooo..patutlah blog senyap sunyi..rupenye gi training tuan umah nihh..=p

Nana said... [Reply to comment]

ayu-kita ni mmg xsuka jem tu pasal carik keje dkt2 umah je heheheh

Nana said... [Reply to comment]

suziey-tq..dah balik dah pon hehehe

Nana said... [Reply to comment]

ana-ahh tu la mmg tunggu2 opis anta g training...dapat tambah ilmu yg xberapa nk ada ni hehehe

Nana said... [Reply to comment]

eli-tq....

Nana said... [Reply to comment]

izan-hehe xde singgah2 pon tgk tepi jalan je..nk blk cepat takut jalan jem hehehe

Nana said... [Reply to comment]

zt-hahahahah siot je ko tp mmg makanan mabeles gile wei..tu salah satu sebab yg bez g training kekekekek

Nana said... [Reply to comment]

lily-hehehe tu la klw x ari2 ada je update kan hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...