MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 8, 2010

::4th anniversary::

arini genap la 4 tahun aku jadi bini orang....4 tahun juga la aku dok PJJ ngan amrul.hem....lama kan?pejam celik dah 4 tahun dah...dulu2 sebelum kawen aku penah cakap ngan amrul klw kita kawen saya xmau duduk jauh2 heheheh...skang lain plak jadinye...bukan senang woo....xpe nana..kau kuat! ok..kuat!

wat encik amrul happy 4th anniversary yang...semoga perkahwinan kita akan berkekalan hingga akhir hayat...kalau kita duduk sekali ntah2 anak kita dah nk masuk 4 agaknye...klw setahun sorang la heheh...tingin sebenarnya nak tambah bb lagi..tapi apa kan daya...keadaan blom mengizinkan...

ENCIK AMRUL, I LOVE YOU SO MUCH !!!P/s : ada seprise aku wat utk anniversary kali ni...nak tau apa?tunggu next entry heheheh....

36 ribu orang memberikan idea bernas:

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

happy 4th anniversary!
ada hikmah duk jauh tuh..mcm nana ckp la, duk dekat kang anak berderet pulak ehheheh

semoga bahagia hingga hujung nyawa ♥

mummy_ayu said... [Reply to comment]

happy 4th wedding annivesarry!!
wah siapa ada suprise..romantik la ur hubby...nanti story story yer..he he he....happy always!!

firahadifa said... [Reply to comment]

wahhh.. da 4 taun... tetiba terpikir , u kawen muda ek ,


happy anniversaty..

Echa said... [Reply to comment]

SELAMAT ULANGTAHUN KE4 NANA... MOGA BAHAGIA KEKAL KE AKHIR HAYAT... AMINNNNNNNNNNNN..

Afne said... [Reply to comment]

happy 4th anniversary. moga berbahagia ke akhir hayat.

nana, btl tu.. bkn mudah ddk pjj ni. kena kuat fizikal mental. nak2 mulut org yg tak paham ni. mmg ssh nk pahamkan org yg sengal haha

takpe, sbr2.. insyaallah ada adik utk damia ;)

~ana~ said... [Reply to comment]

happy annivesarry nana...moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..

Anna Da Lady said... [Reply to comment]

happy anniversary sis..moga kekal bahagia ke akhir hayat dan diberkati Allah...purple lagi baju masa kawin ye?hehe...

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

happy 4th Anniversary!

Moga jodoh ke hujung nyawa!

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

hepy anniversary nana!! wlupon PJJ, tp tak bermakna tak bhgia kan??? akak doakn nana & amrul bhgia hgga akhir hayat....

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

heppi aniv nana ... aku doakan korang sefamily bahagia selamanya .... aminnnnnn

atty's said... [Reply to comment]

happy 4th wedding annivesarry! semoga kalian berdua bahagia selama2nya

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

hpy annvsry kak nana!!

kakngah said... [Reply to comment]

...happy 4th anniversary...

mmg mencabar kan PJJ ni. aku dh 12thn kawen. xpernah PJJ & xsanggup rasanya....

mama zharfan said... [Reply to comment]

happy 4th anniversary!!!
me pun sambut anniversary bln ni jugak (16 july) :)

Nana said... [Reply to comment]

eli-hehehehe anak berderet tu rezki tu heheh tq..

Nana said... [Reply to comment]

ayu-tq..hehe bukan dia yg bg seprise tp kita yg wat seprise kat dia hehhee

Nana said... [Reply to comment]

afida-hehe kita kawen umur 23 kira muda gak la...amrul pon sebaya gak hehe gatai sgt tu kawin awal hehe

Nana said... [Reply to comment]

echa-tq....amin2

Nana said... [Reply to comment]

afne-heheh tq..hanya orang2 yg PJJ je faham mcm mana keadaan PJJ ni kan..
adik damia?insyallah ada rezki nanti xkemana kan hehe

Nana said... [Reply to comment]

ana-tq...semalam ana arini kita lak hehehe

Nana said... [Reply to comment]

anna-tq..ahh pepel tu fav color hehe

Nana said... [Reply to comment]

fiza-tq amin2 mudaha2an

Nana said... [Reply to comment]

zue-tq kak..wlpon kami PJJ kami pun ttp mcm org lain juga..ehehhee

Nana said... [Reply to comment]

diana-tq so much..amin2

Nana said... [Reply to comment]

fara-tq dear

Nana said... [Reply to comment]

kak ngah-tq..hehe tak sanggup ek..klw dah biasa lama2 akan sanggup juga kekekke

Nana said... [Reply to comment]

suziey-tq dear..wah xlama dah tu nk anniversary

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

setahun sorang anak?? boleh cayer ke? ekekeke.

happy 4th anniversary

BUNGA said... [Reply to comment]

Alhamdulillah.. happy anniversary!! :)

wantie said... [Reply to comment]

tahniah & happy forever...

mama tisya said... [Reply to comment]

happy 4th anniversary....

Nana said... [Reply to comment]

ayu-heheh ada apa...kawan kita 4 taon kawen 4 orang anak kekekeke

Nana said... [Reply to comment]

bunga-tq...

Nana said... [Reply to comment]

wantie tq beb..

Nana said... [Reply to comment]

eryn-tq...

Ibu Ayra said... [Reply to comment]

hepi 4th anniversary nana & amrul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...