MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, July 14, 2010

abg posmen dtg bawa hadiah

ni la antara hadiah2 yg aku menang GA, ada yg sampai last week, ari selasa & semalam pun ada sampai.sejak memenjak ni kemain aktif lagi aktiviti abg posmen kt umah aku hahahah...ada je adiah GA sampai.penuh la post box umah mak aku tu ngan adiah aku je hehehe..mak aku pon heran asik2 dapat surat la, parcel la...heheh..dia ada tanya tu apa menda tu?aku ckp adiah contest...ala nk terang lebih2 pun bukan mak aku tau pun psl blog kan ...so aku ckp je la masuk pertandingan...heheh...

ni hadiah GA my family in action (ekceli kata mak aku minggu lepas dah sampai adiah ni baru semalam dia bagi aku..lupe katanye..wat peram hehe...)isi nye thsirt muslimah kale biruhadiah ke -2 plak aku xtau la dari sape hehe byk sgt menang GA (cewah perasan...byk sgt..xde la byk sgt..byk sikit je kekekke..) envelope tu xde tulis dari sape pon...sape ek bg sila ngaku cepat..nk ckp tq ni hehe..
ni isi dia glitter pen, giant klip, book mark (yeke bookmark?hehe) & shiseido mask
semalam dpt adiah GA dari suziey
FM dari sabah wah! mcm tau2 je kan aku suka kale pepel..hehe tq suziey
siap ada note lg..
owh ni plak bukan adiah GA yea..tp ni hadiah dari allah yg sangat bernilai heheh..org sebok2 amik gmbr adiah..dia sebok2 suh amik gmbr dia..kemain posing xsuh pon dia posing cam gitu
tq kepada kedua2 penganjur contest...semoga dimurahkan rezeki kalian..amin..

20 ribu orang memberikan idea bernas:

Azura Samsuddin said... [Reply to comment]

tahniah menang byk hadiah..hadiah yg kedua tu dr Nini D -Painting D'Rainbow GA, nana menang, kan??

firahadifa said... [Reply to comment]

wahh bestnyer , byk menang hadiahh

Echa said... [Reply to comment]

waa.. jelesnya... banyak adiah sekali datang tu...

Hezesuze said... [Reply to comment]

wah meriahnye dpt byk adiah...

tahniah!!

mama zharfan said... [Reply to comment]

congrats dear!!!

ummi sofiyyah said... [Reply to comment]

tahniah juga...

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

bestnye dpt manyak hadiah..tu yg damia pon ikut eksited semacam kot..ehehehe

[-suziey-] said... [Reply to comment]

vah vah vah...blagaks disitu..hahhaa..ye la rezeki menang GA kan..xsia2 join byk GA...tu la nama usaha membawa berkat..hiks:p

momguess said... [Reply to comment]

den suko hadiah dari allah tu
cute sgt hadiah nye
heheheh
tahniah nana
menang byk GA

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

usaha tangga kejayaan

tahniah

Nana said... [Reply to comment]

azura-ahh ye la kot rasa nye adiah no 2 GA painting d rainbow la mmg ada menang pon hehe

Nana said... [Reply to comment]

afida-hehe berkat kerajinan menjoin GA hehe

Nana said... [Reply to comment]

echa-ehehe rejeki weh...xsangka plak nama asik naik je hehe

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-tq hehehe..

Nana said... [Reply to comment]

mama zharfan-tq dear

Nana said... [Reply to comment]

ummi sofiyah-hehe tq

Nana said... [Reply to comment]

lily-heheh damia suka klip giant tu hehe tu dia dh cop dulu

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hahah ish...xbaik takbur kan muahahaha...btol2 rajin2 join GA selalu, ada luck nama sangkut hehe

Nana said... [Reply to comment]

kak guess- hehehe tq...
berkat kerajinan join seme GA..ni la hasilnye hehehe

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hehe btol2 tq ratu hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...