MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, July 14, 2010

aktiviti penjimatan bil air

mcm gini la kami..klw xtau nk buat apa time weken..xlain xbukan sure g mandi...ari ahad tu plak kebetulan ada sedara mai dari penang so kitaorang pun xtau nk bawa jalan mana..bawa la g mandi kt teratak angah, kt kemensah ni ha...

aku xtau la ni kali keberapa ntah aku datang sini hehe..6,7 kali ada kot...nape aku suka mandi sini?sebabnye dekat ngan umah....

ari ahad tu kebetulan plak kan...dah kul 1 tengahari aku xmandi2 lagi..amrul ckp jom kita g mandi sungai...aku ckp tunggu jap nk mandi dulu, dia ckp xyah mandi...kita g mandi kt sungai je jimat bil air...kekeke...tp mmg aku xpenah bayar pon bil air kt umah tu..sebab pengunaan xlebih 20meter padu so free jek...hehehe...dah free pon lagi mau jimat ka??he....

xbanyak pon amik gmbar..malas la...nk turun naik amek gamba..lgpun dah banyak kali dah pon amik gambar kt sini hehe..


damia ni kan mmg suka mandi sungai dia melalak2 sebab xmau naik..dah ketaq2 gigil sejuk pun xmau naik
ekceli kan gelongsor tu utk budak2 je tp aku tingin nk naik..aku naik je hahaha...

12 ribu orang memberikan idea bernas:

|| NaFiRaa || said... [Reply to comment]

wahhhh sonoknye mandi!!! kat mana ni nana?? kemensah tu kat mana ek?? mueheehe

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

tak pnh lagi pgi kemensah ni.nmpk mcm best je kak!

Hezesuze said... [Reply to comment]

aiyarrkk akak lom terjah lagik kemensah tu...xtau bila...haha

amboi3 jimat air katenye....kalo dkt ngan rmh akak pun ari2 akak mandi kt situ....ngeee

munna said... [Reply to comment]

tak sejuk ke .... temerloh skrg asyik hujan....

[-suziey-] said... [Reply to comment]

ko bawa balik x bekalan air sungai tu ke umah..lg jimat..ekekeke:p

Echa said... [Reply to comment]

nana.. pasni bagi aku tips jimatkan letrik lak wei.. bil letrik rumah tu tinggi sangatla.. bil air terkawal lagi.. heheheeheh

Nana said... [Reply to comment]

nafida-kemensah ni kat belakang zoo negara tu je

Nana said... [Reply to comment]

fara-try la sekali mgm bez tau..

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-hehe xterjah2 lagi ek..xpe nanti g mandi manda kt batang kali kan hehe

Nana said... [Reply to comment]

munna-hehe sejuk gak la...damia smpai gigil2

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hahaha xmau aku air bekas2 rendaman org haha

Nana said... [Reply to comment]

echa-hahaha wei sama la aku bil letrik tinggi gile..aku pon xtau mcm mana nk save ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...