MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, July 5, 2010

damia anta abah balik

ari sabtu lepas amrul datang keje kt KL, skejap je ...ari ahad dah balik...so malam sabtu sempat la g tengok wayang...je...ahad tak g mana2 sebab kena anta amrul balik kat kem sungai besi...

doa punya doa amrul xjadi balik kluang petang tu..akhirnya amrul ckp mmg kena balik juga ari ahad...so sesambil tunggu heli sampai dari kuantan amrul bawa la damia tgk helikopter nuri yang kebetulan nak mendarat time tu..

damia ni mmg peminat no 1 helikopter...heheh menjerit2 mcm kena histeria dia tgk helikopter
damia wat apa tu bagi tabik ke?heheheisk2 habuk masuk mata plak
ni helikopter sultan pahang punye dah terbang dah tu g amek sultan la kot
ni plak helikopter VVIP PM & menteri2 je buleh naik
en.pomen heli
sayu plak time tgk amrul nk terbang balik kluang..damia plak jerit kuat2 babai abah..mcm la dengar hehehe...babai awak kita jumpe minggu depan..

26 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

maintain ye damia babai abah! nan ado tangisan! bagus la damia ni.. sbb dh biasa berjauhan kot..

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

wahh bestnya korg leh msk smp ke dlm tue .... siap pose2 ;-)

firahadifa said... [Reply to comment]

sweet nyerrrr :)

[-suziey-] said... [Reply to comment]

weit prob lagi ke blog ko ni?

best ler dpt gk dok kt tangga heli vvip..hehe..ke dh masuk dlm?

SyaNa said... [Reply to comment]

gempak la wey. org len anta kt terminal bas ke, kapal terbang ke
ko anto kt kem tu
naik heli tuuuu
hahahaa

bye abg askar..aku rasa amrul askar paling glemer :-)

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

mmg shuit! tp msti sedey kan! adeii

Hezesuze said... [Reply to comment]

mak aii beshnye..psstt bleh wat photoshoot tak kt heli tu...huhu

lia said... [Reply to comment]

i dun like tau u citer pasal daddy damiea ni... i sedey wuwuwu....

serius aku yg sayu tiap kali tgk c comey tu pisah dgn abah dia...

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

olorrr... tak nangis pon damia yer... gud gurl la... mgkn damia dah biasa abah duk jauh...

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

hell..
chopper..
adei..
aku rindu zaman northrop aku..
repair2 kapal dgn heli..
adeiii..

Nana said... [Reply to comment]

fiza-hehe mmg xnanges dah...dah biasa tp masa kita ckp cepat babai abah nk helikop tu dia ckp nak naik helikop! hehehe

Nana said... [Reply to comment]

diana-hehe ala time amrul keje kt KL je buleh la posing2 situ

Nana said... [Reply to comment]

fida-heheh maceh

Nana said... [Reply to comment]

suziey-ok dah skang ni dah buleh view gambo dah tp kejap2 kang gile balik.

xmasuk dalam,xberani heheheh....

Nana said... [Reply to comment]

syana-hahaha ala ni kalau kena amrul keje kt KL & mmg dia dtang KL naik heli so kena la balik naik heli gak..

kalau dia balik cuti mmg aku kena nganto ke stetsen bas..
wah glamer ke?wahwahwahwa.....

Nana said... [Reply to comment]

fara-heheh tu la nk wat cmne sedih tu mmg sedih ..life must go on...

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-heheh..segan la kak ada abang2 TUDM tgh dok wat keje kt heli tu takat amek gambo 2,3 keping buleh la diorang dok tgk je jakon tol minah ni hahaha (agknye gitu la diorg ckp dlm ati heheh)

Nana said... [Reply to comment]

lia-heheh terima kasih la ek kerana kau tumpang sayu..nak wat mcm mana wei...dah nasib badan berjauhan ngan amrul...redha je lah

Nana said... [Reply to comment]

zue-ahh kak...xnanges pon siap babai2 lagi..dh biasa kak..dari merah2 lagi dok jauh ngan abah dia

Nana said... [Reply to comment]

ayu-aku tabik spring la kat kau..keje2 ni bese keje lalaki jarang ada pompuan repair2 heli ni..susah woo keje dia

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

best jek tgk damia posing kat tangga kapal..klu Zara kompem dah takut jerit2 tuh..kekekkee

Nana said... [Reply to comment]

lily-haha zara takut ek damia ni xreti takut lagi dia nak masuk dalam heli tu ada lah

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

cehhh..bukan damia yg sedih tu..ibunya yg sedih sakan sebenarnya...

nana pernah naik heli tak??? ayupernah naik yg NURI punya kat sarawak...masa kecik2...tu ler untung anak askar...

saveme_zero said... [Reply to comment]

damia dah biasa erk,dia tau abah dia keje mcm mane tapi mesti mak dia yg over masa antar tu kan..hahahaha

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hiks...tau xpe...mmg sayu tgk dia terbang depan mata...selama ni xpernah tengok dia terbang depan2 mata hehe anta pastu balik, kali ni tunggu smpai dia berlepas

penah naik saje tak xgerak hahahah...tingin nk naik tp xkesempatan hehehe amrul kata klw kita naik sure muntah

Nana said... [Reply to comment]

sue-hahaha..mak dia mmg gitu kekekeke over skit sedih tp xde la nanges...heheheh sebak +sayu je

damia mmg jiwa kental hahah mana ada nanges2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...