MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, July 5, 2010

diganggu mat indon

ari jumaat lepas telefon aku xberhenti2 berdering & sms berduyun2 masuk...

mcm ni cite nye..malam tu ada no ni call 012-8524233 masa mula2 dia call tu aku angkat, pastu senyap je...kali ke-2 dia call aku angkat dia senyap lagi aku bengang aku cakap sape ni BODOH!!! hahahha....

pastu dia sms ayat dia mcm kat bawah ni

"blh tnya km orang melayu kh, tlng di bls"

aku xreply...dia call aku xangkat..pastu letih aku kan dia asik2 call aku sms aku tulis

DONT CALL ME AGAIN!!

orang tu pon balas: (ayat ni aku taip balik mcm mana sebijik2 yg dia anta kat aku)

"if i heve kredit to call i opcroslah i call you? klw q ada pls utk tlp q tentulah q tlp km plsku cma ada 11 mana blk pke tlpn"

(hahah... bongok tol orang ni mmg xreti tulih BI opcros dia tulih bangang! kekekeke..)

pastu mamat tu anta gambar ni...pas dah anta gambar dia msg lagi

"km blm kenal saya kn, km udh lihat kh foto sy bru san krm, blh kh sy minta gambr mu, tlng di bls"

aku geram aku anta msg mcm ni WTF!!! hahahah...

pastu dia reply
"sorry i can t coll you i no have pls i m sorry OK i want to sleep GOOD NIGHT"

"WTF!!"

"hae cewe blh kenal kh, tlng send"

pastu dia keep call tak putus asa...aku angkat pastu aku buka channel tamil yg ada lagu2 tamil tu aku letak telepon tepi tv hahahaha...amik kan kau..banyak kali dia call & aku angkat aku letak tepi tv bg dia dengar lagu tamil

korang baca sendiri ayat2 dia tu pon ntah apa2 kan...bahasa xbole blah ntah mamat indon mana ntah dpat no aku ni...aku perasan time aku cuti kat kuching aritu no ni ada call2 aku pastu dia tanya aku orang iban ke melayu?sengal btol aku syak orang ni budak keje hotel sebab aku ada tinggalkan no telefon kat satu hotel pastu aku xjadi duduk hotel tu pastu dia main call2 aku plak

time kat kuching tu aku bagi amrul jawab terus dia xcall dah..ni dia mula wat hal nk gatal2 call2 aku plak..huh jangan harap aku nk angkat telefon pasni...

gambar tu ntah sape2 nye gambar ntah kan dia sent kat aku gile punya orang!



30 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

uish! dasat tak putus asa indon tu!

bodoh pon ada! agaga~

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

haha klako pon ade gak..ishhhh sabo je lah.. jgn di layan org gile cmni! blh sakit otak ooo..dushh

ita cutevirus said... [Reply to comment]

mak ai...
nana,
cube nana anto gambar makcik rongak nyer gambar... sure die tak kaco nana lagik pas ni...

zAnNa@mAMaBaTriCE said... [Reply to comment]

wah...jambu arr nana mamat nie...
giler meroyan betul mamat indon nie ...he he he....

[-suziey-] said... [Reply to comment]

wei aku rs no yg sama la dok call2 aku..aku pn penh kena...no ni la..last2 dh marah2 bebal gk kacau2..aku ckp lg sakli u call..aku report polis..ha trus senyap..tau takut

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

wht the hell .. aku pun pening2 baca sms dia .. gerammmmmnya akuuuuuuuuuuu .. eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ishhh

momguess said... [Reply to comment]

hahahahhaha
WTF betol mamat tu
jiwa kacau lah tu!!!

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

kahkahkah...!!! nak putus urat kentut akak nih nana oiii.... bahasa aper tuh???? konpius akak nih.... kahkahkah..

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

mmg wtf ler indon tu
adeii..

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

x paham sms dia..dh la bahasa indon pastu ditulis pendek2 lak aiyaa..

konon mms pic mamat hensem dia igt nana layan la tu ehheh salah org la beb!

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

wahhh..dasat la nana ade secret admire lagi ek..ehehehhe..nway, mmg ntah ape2 lah yg die tulis tuh..punye susah nak pahamkan..minggu ni kalau amrul balik soh jek amrul call mamat tu bagi sergah2 sket..mengganggu keharmonian btolla manusia mcm nih..=p

Nana said... [Reply to comment]

fiza-tau xpe..mmg xputus asa..orang dah bg dengar lagi tamil pon dia call lagi kekekek sengal

Nana said... [Reply to comment]

fara-hehe tp lama siok plak kena kan dia buka tv kuat2 channel tamil tu ha..kasi dia dengar hahahaha

Nana said... [Reply to comment]

ita-hahah tak terfikir lak kan nanti klw dia kaco lagi buleh la pakai idea tu kekekek

Nana said... [Reply to comment]

zana-ntah betol ke x ni gambo dia...ntah gmbr sape2 ntah ,,,heheh

Nana said... [Reply to comment]

suziey-ha??no sama ke?ish2 mental btol orang ni xde keje agknye nk mgacau org je kejenye

Nana said... [Reply to comment]

diana-hahah tau xpe pening pale otak aku baca sms dia ni sengal tol

Nana said... [Reply to comment]

kek guess-hahah mmg sesai kan ngan wtf tu den rasa dia reply wtf tu pon dia xtau apa makna wtf kekeke

Nana said... [Reply to comment]

zue-haha tau xpe kak ntah bahasa apa ntah dia taip kekek lawak pon ada kan

Nana said... [Reply to comment]

ayu-tau xpe wei..kot la sape2 xde keje moh kacau plak no orang tu kekeke biar dia tensen

Nana said... [Reply to comment]

eli-tau xpe mmg tak paham bahasa dia
konon anta mms gambo ensem tu ingt org nk layan la bole blah ntah gambar sape2 ntah dia anto tu

Nana said... [Reply to comment]

lily-hahaha xde maknannye secret admire mamat indon hahahah

kena plak time amrul xde dia call tu siot

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

kah kah kah...apa lah mat indon ni...macam ni pn ader ke...ntah2 tu bukan gambar dia...dah lah sms dia satu pun ayu tak faham..

satu yg harus dipuji....tak putus asa mamat tu...kah kah kah

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hehe tau xpe ntah apa2 dia tulis xpaham langsung

sure ni bukan gambar dia ni ntah gmbr sape2 ntah hehehe

haha puji ke?hehehe bole la puji juga la sebab dia xputus asa

juelee said... [Reply to comment]

indon gersang betollah.... sengal giler...

aZuRa AhMaD said... [Reply to comment]

eee..seramnya....ada hati gak nak ngorat..

Nana said... [Reply to comment]

jue-hahaha tu la gersang nye mamat indon sengal nak mam...

Nana said... [Reply to comment]

zura-hehe tu la kak...dia ingat dia anta gambar mamat muka jambu tu kita nk heran kot bole blahhh

Delima said... [Reply to comment]

nana.. aku nk gelak bleh?
wakakakkakakaakka..
adeih aku gelak smpai kuor ayor mateee haaa...
awatla buduh beno manusia.. membazir kredit je kan? ngok ngek... muka sape ntah la dia bg ko tu kan.. hahahaha ntah2 muka sebenar mcm rumah tk siap.. wakakakakaka..

Nana said... [Reply to comment]

delima-hahahah aku gelak nk nk putus urat kentut time aku ltk tipon tepi tv kasi dia dgr lagu keling kekeke
tu la ntah gmbr sape dia anti kt aku kemain jambu lg mukanye hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...