MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 15, 2010

handbag giveaway

STICKY MODE UNTIL 15.07.10

nak join klik sinikenapa anda nak handbag ni..
saya nk handbag ni sebab saya skang ni saya ada 1 je handbeg utk bawa pegi keje..sebab saya jenis suka pakai satu tu je sampai la dah bosan & baru beli beg yang lain :)

6 ribu orang memberikan idea bernas:

[-suziey-] said... [Reply to comment]

kesian plak aku baca sbb ko tu..ekekke:D

Ena said... [Reply to comment]

mcm sama lak kita niee nana.. akak pun cam nana gak la.. nampaknya akak pun kena join GA nie jugak la kan!.. ahahahha..

Gd Luck yeh!

elizadianna said... [Reply to comment]

blog nana ler tmpt eli refer contest utk di-join ekekkeke

p/s: dh siap create acc br khas utk contest :P

Nana said... [Reply to comment]

suziey-hahaha aku mmg gitu la..xsuka tukar2 handbge g keje nanti ada je yg tertinggal..malas nk ganti2 pakai je yang itu sampai bosan baru bli lain hehe

Nana said... [Reply to comment]

ena-heheh sama la plak ek..saya bukan jenis yg suka banyak2 koleksi handbeg nanti ada byk pon pakai satu je hehehe

cpt2 join

Nana said... [Reply to comment]

eli-wah..siap ada acc utk join contest lg ek heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...