MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, July 13, 2010

jalan2 @ IKEA

sabtu lepas aku ke the curve, saje jenjalan..sementara tunggu wayang start, aku ronda2 the curve, ikano & ikea.hajat di hati nk g ikea tu sebernarnya nk makan ikea meatball & daim cake...tp malang sungguh la nasib...Q panjang gile babas...xkuasa aku nk tunggu...pegi amek bau je la....hehehe...

xkira pasni aku nk ajk amrul teman juga mentekedarah dua alah menda tu...tetiba ngidam ni nape?hehehe...

pas xdapat makan menda alah tu pusing2 la ikea tu saje cuci2 mata...ntah bila la ek dpt deco umah lawa2 mcm ikea tu..hehe...

ngidam weh!adoi...lapaq
mleleh air lioq...benci xdpt makandamia dah buat mcm umah sendiri je hehe..dok terletang terbalik atas sofa tu
damia usha harga sofa RM900++
kemain suka budak tu..dapat duduk sofa mahal hehehe..
usha2 mana berkenan
penat nampak abah damia..ehehe
mmg letih nk menapak dalam ikea ni...dapat lelap seminit dua ats sofa empuk tu sedap juga

22 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

siap berposing anak banak.. kekeke..

salesman ke selftimer yg amik ni.. hehe

zAnNa@mAMaBaTriCE said... [Reply to comment]

kemain lagi korang beronggeng dlm IKEA erk...siap pose anak beranak lg...he he he...happy ler damia dpt kuar jalan2 ngan abah dia....

momguess said... [Reply to comment]

ko g ikea hari apa?
aku sabtu ada kat sana
kalau tak blh ngedate
hahahha

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

nana ..kalau aku .. gigih aku beratur tunggu ... demi meatball dan daim cake ;-)

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

mamazakwan pun gi ikea ari sabtu tu :)
dpt mkn meat balls n daim cake :)

Nana said... [Reply to comment]

fiza-heeh ni wat selftimer hehe letak je atas sofa tu hahaha

Nana said... [Reply to comment]

zana-hehe damia dah buat mcm umah sendiri dah..heheh kemain melompat2 atas sofa tu

Nana said... [Reply to comment]

kak guess-aih..saya g ari sabtu la kak....petang dalam kul 6 gitu

Nana said... [Reply to comment]

diana-hehe aku malas nk q sebab ramai gila la...udahnye g makan kt cineleisure tu je

Nana said... [Reply to comment]

nad-alamak..ramai la plak g ikea ari sabtu ek...sure nad amtara ramai2 yg q aritu kan hehehe malas nk q sebab ramai sgt..

Ena said... [Reply to comment]

pssttt!! nana, akak ni jakun tau nengok sbb akak tak pernah rasa lagi meatball tu.. adeihhhH!!

~ana~ said... [Reply to comment]

waahhhhh...best nya g ikea..lg best kalau dpt main meatballs dgn daim cake tuh..:)

|| NaFiRaa || said... [Reply to comment]

mak aih.. posing maut atas sofa nampak.. muehehehe

Hezesuze said... [Reply to comment]

mmg rambang mata kalo pegi ikea...so moral of the story (tuk diri akak ler) nk sesuatu n ada duit baru leh terjah..hahaha

Fiza Nordin said... [Reply to comment]

wah3x... seronoknye 3 beranak ni berjalan2 ke ikea yek... ayooo akak klu masuk dalam ikea tu mulalah berangan tgk sofa bagai nak letak kat umahnye. tp berangan ajolah...tak mampu den...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

gambar last tu sapa yg amikkan?? sempat lagi posing tu..

Nana said... [Reply to comment]

ena-hehehe saya pon sama kak..xpenah kesempatan nk mrasa hehehe

Nana said... [Reply to comment]

ana-itu la...ish ngidam tau huwa..tp tu la sebab q pjg gile mls nk tgu..xpela lenkali dtg lg

Nana said... [Reply to comment]

nafifa-hehe nk bli sofa ikea ntah bila la kan heheh dpt posing pon jadi la

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-mgm rambang mata kak...hehe saje g cuci2 mata je

Nana said... [Reply to comment]

fiza-hahah sama la kita berangan umah mcm dlm ikea tu aih..lawanye kan

Nana said... [Reply to comment]

ayu-wat selftimer ltk atas sofa hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...