MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, July 28, 2010

kelawar 10 hengget sekor

xde2..aku xjual kelawar ek...hehehe...ni ha...baju yg tingin aku nk pakai kan kat damia, baju kelawar..tgk budak2 kecik pakai comei jek kan...

ritu g pasar payang bli sehelai 10 hengget je satu.kemain jauh bli baju kelawar mcm la kt KL xde kan..hehehe...aku rasa kt pasar2 malam ada jual kot..cuma tak perasan je..lawak tol damia ni ms mula2 pakai baju ni dia mcm xselesa..dia dok angkat2 kain dia sebab rasa mcm jalan tersekat kot...hehe dah tu bila nk dok terkangkang2 atas kusi damia ckp "ma..mcm mana ni ma...sebab dia xleh nk kangkang so aku pun ikat kain tu mcm mapley ikat kain sarung dia muahahaha...







20 ribu orang memberikan idea bernas:

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

comei damia pakai klawar...

meh cni klawar tuh sekor... ekekek!!!

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

alahai..kiutnya..haishh bila lah qaseh leh pkai kaftan ni..

Hezesuze said... [Reply to comment]

suke tgok kanak2 riang pakai baju kelawar..sebab ape?? sbb anak akak si syafiqa tu tak suke pakai baju ala2 ggirl gtew...haha

Ena said... [Reply to comment]

alahai.. memg cute damia pakai..
tadi akak dah agak dah baju kelawar.. ;D

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ala tomeinye..ayu sama ngan farra teringin gak nak tgk Iris pakai baju kelawar nie...suka suka..

LYaFRINA said... [Reply to comment]

OK NANA.. COPY JER..XPE..MMG PTT DISEBARKAN...

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

tomei budak kecik cam damia pakai kelawar... hmmm.. nasib darwisy tak leh pakai kalo tak mmg dh belui..geram tgk!

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

comei sih damia pakai kelawar ;)

Nana said... [Reply to comment]

kak zue- hehe tq...balik ganu bli sekor kak kekekek

Nana said... [Reply to comment]

fara-hehe bole2 tunggu qaseh umr 2 tahun ehhehe...comei kan tgk budak2 kicik pakai kaftan

Nana said... [Reply to comment]

kak heze- hehe ye ke?alahai...rugi la baju gegerk seme lawa2 dia xmau plak pakai bj gegerl ek

Nana said... [Reply to comment]

ena-hehe tq...ye la xkan nk jual kelawar plak kan sape nk bli hahaha

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hehe bole2 tunggu iris 2 tahun bole dah pakai hehe klw skang pakai takut meleret2 plak kan

Nana said... [Reply to comment]

lyafarina-ok tq ek

Nana said... [Reply to comment]

fiza-heheh tunggu la dpt gegerl esok bole bli satu hehehe

Nana said... [Reply to comment]

zura-hehe mekaseh..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

rumah ayu ader sekor kelawar warna pink....hehehe..

memang mula2 pakai rimas...nak tidur pun asyik nampak panties jer...kui kui kui...

Yan said... [Reply to comment]

hehe damia bru blajar pkai kelawar yer.. comeylaa

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hehe sama la klw tido buas2 abes terselak hehehe

Nana said... [Reply to comment]

yan-ahh baru bli kt damia hehe dlu2 nk pakai kan tkt labuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...