MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, July 12, 2010

ladies nite

ni cite ari kamis lepas...time aku entertain 2 orang staff dari sungai petani huda & dhaniah yg outstation kt KL, bawa la depa jenjalan Icity...ye la...nk bawa jalan2 KL aku dah xde idea nk bawa g mana dah..so bawa jauh sket la ke shah alam ni

deah pon ikut gak dalam rombongan ni, dah lama gile xkuar lepak ngan deah sekali.naseb baik ada deah bole jadi driver no 2 hehehe...

ni kali ke -2 aku jejak ke icity, g time weekday xde la memekak bunyi pak guard dok tiup2 wisel hehehe..agaknye aritu sebab ada sultan selangor turun tu yang xde bunyi wisel kot hehe...kebetulan plak aku g tu sultan selangor turun nk melawan icity.siap ada pertunjukan laser lagi..makin banyak plak lampu dia dah tambah skang ni, siap ada TV beso mcm kat dataran tu tengok final bola bez ni hehehe..

ok meh la layan gambar2 gedik2 aku & the geng ni

sultan selangor tgh santap
ni lampu baru ala2 bunga sakura cantik kan?pepel aku suka!
jauh nye gambaq ni, sapa amek ni huda?heheh..
dari kiri dhaniah, deah, aku & huda
aku & deah

pastu bermula la episod amek gamba lompat2 hahah..aku tingin sebenarnya nk amek gmbr lompat nsb baik depa sporting terbaekk hasil tembakan dari deah
damia relaks je..tgk orang2 hyper kt belakang dia hahaha...
damia pening pale tgk ibu dia hahaha...
yang ni pon baru..kaktus gergasi
hehe damia dah nguap2 ngantok dah tu
dalam bilik ekon sedap skit kena ekon kt luar tu bahang haba lampu

10 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

bestnye sekali sekala gedik2 ngan membe kan.. kita xde chance ..haha.

cian damia tu sampai mnguap..pening tgk aksi ibu..ekeke

~ana~ said... [Reply to comment]

best nya tgk muka2 yg penuh keceriaan..:)

[-suziey-] said... [Reply to comment]

wow bestnye..ladies nite huh..syiok ler..xler boring bila hubby xde kan..hiks

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

pgi sekali tak puas kan? sy pon nk pgi lagi hehe

ctk lah lampu pepel tu!

kak nana, pic yg last tu, kat mn?tak jumpa pon hr tu pgi

Nana said... [Reply to comment]

fiza-hehe kita ni sebab en suami xde buleh la nk gedik2 ngan kwn2 klw dia ada idok ler...kena concentrate kt dia je hehe

Nana said... [Reply to comment]

ana-hehe seme ni kaki bergambar punye orang

Nana said... [Reply to comment]

suziey-tu la..amrul selalu suh aku kuar ngan kwn2 dia xmau aku bosan..eheheh

Nana said... [Reply to comment]

fara-mmg xpuas pg sekali...gmbr last tu dekat bangunan ada satu ruang pameran dalam bilik ekon

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said... [Reply to comment]

nie kat i-city ke?
ke ape name tmptnye ntah..he3...
cntik2..
rase nk pi gk la..=))

btw..sudi2 la folow blog sy ae..
tq!

http://owlkieranaa.blogspot.com/

Nana said... [Reply to comment]

ctiey-ahh..ni kat icity mmg lawa gile tempat ni heheh
ok nanti saya follow ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...